کد خبر: 4038 |
تاریخ انتشار : ۱۴ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۸:۲۸ |
پ

پیشکسوت پرسپولیس گفت: متاسفم برای سرمربی تیم استقلال که بنده شخصاً تصویر دیگری از او در ذهنم بابت سال‌های خوب فوتبالش در تیم ملی و اروپا داشتم اما دیگر او را با مختصات جدیدی در ذهنم جا انداختم.

جمشید شاه محمدی بازیکن اسبق پرسپولیس درباره قهرمانی این تیم در لیگ برتر بیست و سوم اظهار داشت: بدون شک شایسته‌ترین تیم برای کسب عنوان قهرمانی پرسپولیس بود. تیمی که در دور برگشت بیشترین امتیازات را کسب کرد و به ویژه در نیمه‌های نیم فصل دوم به بعد به یک تیم کاملا تهاجمی تبدیل شد که هیچکس جلودارش نبود.

وی در این باره که استقلالی‌ها مدعی هستند گل تیم پرسپولیس آفساید بوده و این قهرمانی به دلیل نبودن کمک داور ویدیویی باید زیر سوال برود خاطرنشان کرد: ما هم بارها خواستار اضافه شدن VAR به مسابقات فوتبال بوده‌ایم. اگر این سیستم وجود ندارد گناه برای بچه‌های پرسپولیس چیست که باید اینگونه زحمات و تلاششان زیر سوال برود.

بازیکن قدیمی پرسپولیس با اشاره به برد استقلال مقابل فولاد در دوره برگشت گفت: اگر VAR وجود داشت که گل تیم استقلال مقابل فولاد هرگز قبول نمی‌شد و آنها دو امتیاز از این ۶۷ امتیاز کمتر داشتند. در آن مسابقه توپ بدون اینکه به پای بازیکن فولاد برخورد کند به کرنر رفت اما آنها کرنر زدند و گل شد و سه امتیاز را گرفتند. حالا هم بازیکنان پرسپولیس نمی‌توانند تاوان اشتباه داور را بدهند اگر هم اشتباهی صورت گرفته بچه‌های پرسپولیس مقصر نیستند.

شاه محمدی تاکید کرد: اگر داور اشتباه کرده چرا آن را به پای مسائل عجیب و غریب می‌نویسند؟ چرا می‌خواهند ارزش قهرمانی ما را از بین ببرند. خودشان حرف‌هایی زدند که اصلاً با عقل جور در نمی‌آید. من تا قبل از این از جواد نکونام تصویر دیگری در ذهنم داشتم.

وی اضافه کرد: همیشه جواد نکونام را به عنوان بازیکنی با شخصیت در رده ملی و باشگاهی در اروپا می‌شناختم اما شنیده بودم که در باشگاه‌های نساجی و فولاد چه رفتارهایی داشته اما هرگز باور نمی‌کردم تا اینکه در این فصل و به ویژه در این اواخر دیدم چه رفتاری دارد و تا چه اندازه از استانداردهای یک مربی کامل دور است. دیگر ذهنیتم نسبت به او تغییر کرد. حیف استقلال که چنین فردی سرمربی‌اش باشد.

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه خبر سیاسی ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید

    تعداد نظرات منتشر شده: 0