کد خبر: 4076 |
تاریخ انتشار : ۱۵ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۳۵ |
پ

خبر سیاسی ایران: در مسئله انتخابات، سخنان حکمیانه امام خامنه ای در مراسم  سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) چراغ راه و روشنگر مسیر ملت است. 

به گزارش خبر سیاسی ایران، هاشم درویشی عضو شورای اسلامی شهر کرمانشاه و از رزمندگان دفاع مقدس در گفتگو با خبرنگار ما  عنوان داشت:

آنچه امروز جمهوری اسلامی را سایر حکومت های منطقه و جهان  متمایز کرده ، برخوداری از نعمت حضور رهبری آگاه و فرزانه است که در تمامی این سالها توانسته اند با درایت و اشراف بی نظیر بر مسائل سیاسی داخلی و خارجی، کشتی انقلاب را از امواج متلاطم روزگار به سلامت عبور دهند.

این روزها که مسئله انتخابات زودهنگام ریاست جمهوری مطرح و مسئله اول کشور  است،باز هم سخنان حکمیانه امام خامنه ای در مراسم  سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) چراغ راه و روشنگر مسیر ملت است.

رهبر فرزانه انقلاب به درستی نقشه راه را ترسبم فرموده اند، بدیهیست راه روشن و تکلیف مشخص است و آنچه مسلم است این است که ملت قدرشناس و وظیفه شناس همانگونه که در مراسم تشییع شهید جمهور آن صحنه های بی بدیل و حیرت انگیز را به نمایش گذاشتند باز هم حضورشان در انتخابات هشتم تیرماه حماسه ساز خواهد بود.

درویشی در ادامه افزود، مقام معظم رهبری در بخشی از فرمایشات روز گذشته فرمودند: قرآن کریم در سوره بقره می‌فرماید «به کسانی که در راه خدا کشته می‌شوند، مُرده نگویید چرا که آنها زنده هستند اما شما نمی‌دانید» و از آنجا که در این آیه بحثی درباره حرکت نظامی و جنگ نیست، هر کسی در راه خدا همچون راه خدمت به مردم، کار جهادی برای آنها و راه اداره کشور و پیشرفت نظام جمهوری اسلامی کشته شود شهید است.

این بخش از فرمایشات معظم له به درستی وظیفه ی خطیری که بر دوش مسئولین نظام در راه خدمت به ملت قرار دارد را  تببین و تشریح نموده، ارزش شهادت در راه خدمت را چیزی کمتر از شهادت در جهاد فی سبیل الله نمی داند.

هاشم درویشی با تأکید بر اهمیت و ضرورت حضور در انتخابات ریاست جمهوری عنوان داشت؛ بحمدالله به برکت حضور رهبری فرزانه، علیرغم اتفاقات ناگوار اخیر و شهادت مظلومانه شهید جمهور حضرت آیت الله رئیسی و یاران خدمتگزارش، و همچنین  تلاقی این وقایع با انتخابات هیئت رییسه مجلس و اجرای اصل قانون اساسی در تعیین تکلیف ریاست قوه مجریه و انتخاب رییس جمهور جدید در مهلت قانونی، می بینیم که ثبات و اقتدار کم نظیری بر کشور حاکم است و همانگونه که شاهد بودیم  مرحله ابتدایی انتخابات با پایان فرصت قانونی ثبت نام دواطلبان با نهایت دقت و ظرافت  صورت پذیرفت.

درویشی در پایان اظهار داشت: یقین دارم آحاد مردم شریف ایران اسلامی  بر اساس وظیفه ی  قانونی خود در انتخابات هشتم تیرماه حضوری شایسته خواهند داشت و به حول و قوه اللهی اصلح ترین فرد را برای ادامه راه شهید جمهور انتخاب خواهند نمود.

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه خبر سیاسی ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید