کد خبر: 4198 |
تاریخ انتشار : ۱۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۴ |
پ

خبر سیاسی ایران: در حالی که بخش قابل توجهی از تبادل اطلاعات در فضای مجازی با استفاده از فیلترشکن و حضور در سکوهای غیر مجاز رقم می خورد، اصرار بر ادامه این سیاست اشتباه محض است.

به گزارش خبر سیاسی ابران ، شعیب نظری فعال رسانه ای در گفتگو با خبر سیاسی عنوان داشت:اکنون بهترین زمان ممکن برای کنار گذاشتن موضوع فیلترینگ است. چرا که فلیترینگ عملا جواب نداده و تنها باعث ایجاد گردش مالی سرسام آور برای مافیای فیلترشکن شده است.

تقریبا تمام مردم برای عبور از فیلترینگ ماهیانه مبلغ قابل توجهی  آن هم  در این شرایط اقتصادی نا به سامان هزینه می کنند مبلغی که به جای سرازیر شدن به جیب سوداگران فیلترشکن  می تواند صرف هزینه های ضروری دیگر خانواده های ایرانی شود،وانگهی  مردم در  آنجایی که قرار بود به واسطه اعمال فیلترینگ حضور نداشته باشند حضور فعال دارند، پس ادامه این سیاست عملا به جز همراهی ناخواسته  با پشت پرده فروش فیلترشکن سود دیگری نخواهد داشت.

شعیب نظری در ادامه عنوان داشت: فیلترینگ باعث گردیده، تا فعالان مجازی جبهه انقلاب که تلاششان تبیین دستآوردهای این جبهه است نیز با مشکلات عدیده ای مواجه باشند و فیلترینگ مانع بزرگی بر سر راه فعالیت این طیف از فعالان فضای مجازی و رسانه است.

حال که بر هیچ کسی  پوشیده نیست که سیاست فیلترینگ نتوانسته انتظارات مسئولین را برآورده کند و با توجه به اینکه ارکان ستادهای انتخاباتی کاندیداهای حاضر در  انتخابات ریاست جمهوری نیز قاعدتا حضور فعالی در فضای مجازی پسافیلتربنگ دارند و مردم نیز از طریق همین فضا نسبت به پیگیری انتخابات و تبادل اطلاعات استفاده می کنند بهتر نیست فیلترینگ برداشته شود؟

خصوصا اینکه مشاهده می کنیم غالب مسئولین و کاندیداهای انتخاباتی نیز با استفاده از فیلترشکن در سکوهای غیر مجاز حضور فعالی داشته و با مخاطبین خود ارتباط برقرار می کنند.

 

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه خبر سیاسی ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید