کد خبر: 4247 |
تاریخ انتشار : ۱۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۲:۳۹ |
پ

استفاده از آمبولانس برای جابه‌جایی فردی غیر از بیمار، نه تنهای غیرقانونی که غیراخلاقی نیز محسوب می‌شود، کاری که از سوی علی پروین و محمود خوردبین در شب جشن قهرمانی پرسپولیس اتفاق افتاد.

پایان بازی‌های لیگ برتر فوتبال ایران، مصادف بود با جشن قهرمانی پرسپولیس در عصر روز شنبه‌ای که گذشت، در حاشیه جشن قهرمانی فیلمی منتشر شد که بازتابش در رسانه‌ها با عنوان عجیب «کار جالب علی پروین» همراه بود.

کار جالب علی پروین، فوتبالیست پیشکسوت تیم پرسپولیس نه تنها جالب نبود،‌ که غیرقانونی و شرم‌آور بود،‌ استفاده از خودروی آمبولانس برای رفت و آمد و تردد در سطح شهر.

 غیر ۱۱۵، به صورت شبانه‌روزی در تمام معابر عبوری و مراکز آمبولانس‌های خصوصی و شرکت‌های تابعه و هر جای غیردولتی که از آمبولانس استفاده می‌کند، حضور پیدا خواهد کرد و الزامات ما را ارزیابی می‌کند تا آن مرکز، آنها را رعایت کرده باشد. هر مرکزی که دستورالعمل‌های ما را نقض کرده باشد، به مراجع مربوطه ارجاع داده می‌شود تا نسبت به ابطال مجوزشان اقدام کنیم.
شکایت عمده از آمبولانس‌های خصوصی درباره مبالغ دریافتی است که هم وطنان می‌توانند در سامانه ۱۹۰ این شکایت را ثبت کنند و ما با جدیت به این موضوع رسیدگی می‌کنیم. لازم به ذکر است مواردی که هزینه اضافه دریافت کرده بودند نیز عمدتا به مردم بازگشت داده شده است.
رییس وقت مرکز اورژانس تهران در پاسخ به این سؤال که آیا تاکنون گزارشی از استفاده شخصی برخی از مسوولان از آمبولانس‌های اورژانس تهران شده یا خیر نیز گفته بود: در اورژانس دولتی به هیچ عنوان چنین اتفاقی رخ نمی‌دهد؛ زیرا از تماس مددجو تا انتهای خدمات‌رسانی نیروهای اورژانس تمامی فعالیت‌ها رصد می‌شود، اما در بخش خصوصی چنین موردی را داشتیم که سریعا با شرکت مربوطه برخورد و مجوزشان باطل شده است.
حالا باید منتظر بمانیم تا رییس اورژانس کشور درباره نحوه برخورد با این آمبولانس‌ خصوصی اطلاع‌رسانی کند، البته علی پروین یا باشگاه پرسپولیس تاکنون واکنشی نشان نداده‌اند.

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه خبر سیاسی ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید