کد خبر: 4190 |
تاریخ انتشار : ۱۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۰ |
پ

خبر سیاسی ایران: اعلام همزمان کاندیداتوری چهار نفر از اعضای دولت آن هم چند روز پس از شهادت آیت الله رئیسی صورت جالبی نداشت.

به گزارش خبر سیاسی ایران به نقل از کانال تلگرامی صابرین نیوز ، یک سوال از اعضای کابینه دولت شهید رئیسی که در انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام کردند. کاری به آقای قاضی‌زاده هاشمی نداریم چون دفعه قبل هم آمده بود.

همانطور که می‌دانید یکی از شروط کاندیدا شدن در ریاست جمهوری داشتن برنامه ۴ ساله و معرفی مشاورین است. این انتخابات هم به علت شهادت حضرت آقای رئیسی زودهنگام برگزار می‌شود و قابل پیش بینی نبود.

حال سوال اینجاست شما در دو هفته اخیر چطور برنامه تدوین و مشاورین را شناسایی کرده‌اید؟ آن هم روزهایی که حال روحی مناسبی نداشتید و مشغول عزاداری و شرکت در مجالس بودید! شاید هم در زمان حیات آقای رئیسی به فکر انتخابات ریاست‌ جمهوری ١۴٠۴ بودید و برنامه تدوین کرده‌اید و احتمالا میخواستید با رئیس کابینه خود در انتخابات سال آینده رقابت کنید!

آخرین خبرها

این کار شما باعث آبروریزی دولت آقای رئیسی شد و بهتر این بود اعضای دولت روی یکی از اعضای کابینه که شناخته شده و اصلح بود اجماع می‌کردند و اگر چنین شخصی حاضر به ثبت نام نشد یا به هر دلیلی پیدا نشد، از کاندیدای اصلح خارج از کابینه دولت حمایت می‌کردند.

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه خبر سیاسی ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید