کد خبر: 4292 |
تاریخ انتشار : ۱۷ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۱۵ |
پ

استقلال در بازار نقل و انتقالات تابستانی حسابی فعال ظاهر شده و به دنبال تقویت تیم خود برای فصل آینده است. آبی‌پوشان که در خط حمله با کمبود بازیکن روبرو هستند، به دنبال جذب یک مهاجم زهردار هستند. در همین راستا، منابع موثق خبر از مذاکرات جدی استقلال با یکی از ستاره‌های فوتبال ایران می‌دهند. […]

استقلال در بازار نقل و انتقالات تابستانی حسابی فعال ظاهر شده و به دنبال تقویت تیم خود برای فصل آینده است. آبی‌پوشان که در خط حمله با کمبود بازیکن روبرو هستند، به دنبال جذب یک مهاجم زهردار هستند.

در همین راستا، منابع موثق خبر از مذاکرات جدی استقلال با یکی از ستاره‌های فوتبال ایران می‌دهند. گفته می‌شود که مهدی قایدی، مهاجم سابق استقلال و شباب‌الاهلی امارات، گزینه اصلی فرهاد مجیدی برای تقویت خط حمله تیمش است.

قایدی که سابقه بازی در استقلال را دارد، عملکرد موفقی در فوتبال امارات داشته و مورد توجه چند تیم دیگر نیز قرار گرفته است. با این حال، به نظر می‌رسد که استقلال شانس بیشتری برای جذب این بازیکن داشته باشد.

اگر انتقال قایدی به استقلال نهایی شود، او می‌تواند زوجی ایده‌آل برای محمد محبی در خط حمله تیمش تشکیل دهد. بدون شک، بازگشت قایدی به جمع آبی‌پوشان می‌تواند خبر بسیار خوبی برای هواداران استقلال باشد.

البته، به جز قایدی، نام‌های دیگری نیز به عنوان گزینه‌های استقلال در خط حمله مطرح شده‌اند. مهدی طارمی، مهاجم تیم ملی ایران و باشگاه پورتو، یکی از این گزینه‌ها است. با این حال، جذب طارمی به دلیل رقم بالای قراردادش بسیار دشوار به نظر می‌رسد.

استقلال در روزهای آینده فعالیت خود را در بازار نقل و انتقالات ادامه خواهد داد و به دنبال نهایی کردن قرارداد با نفرات مورد نظر خود خواهد بود.

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه خبر سیاسی ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید