کد خبر: 4267 |
تاریخ انتشار : ۱۷ خرداد ۱۴۰۳ - ۰:۴۴ |
پ

از تاریخ ۲۴ خرداد ماه به مدت ۸ روز، دوره مربیگری فوتبال درجه A آسیا در مرکز ملی فوتبال تهران برگزار می‌شود. این دوره با حضور مربیان برجسته لیگ برتر، بازیکنان و پیشکسوتان فوتبال برگزار خواهد شد و فرصتی عالی برای ارتقای سطح دانش و مهارت مربیان فوتبال کشور فراهم خواهد کرد. علاقه‌مندان به شرکت […]

از تاریخ ۲۴ خرداد ماه به مدت ۸ روز، دوره مربیگری فوتبال درجه A آسیا در مرکز ملی فوتبال تهران برگزار می‌شود.

این دوره با حضور مربیان برجسته لیگ برتر، بازیکنان و پیشکسوتان فوتبال برگزار خواهد شد و فرصتی عالی برای ارتقای سطح دانش و مهارت مربیان فوتبال کشور فراهم خواهد کرد.

علاقه‌مندان به شرکت در این دوره می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام به وب سایت فدراسیون فوتبال مراجعه کنند.

در این دوره  سیدجلال حسینی، وریا غفوری، مسعود شجاعی، اشکان دژاگه، اشپیتیم آرفی، ادموند بزیک، مهدی هاشمی‌نسب، حسین ماهینی، محمد برزگر، رحمان حمدی، نادر غبیشاوی، مجید ایوبی و منتخبان دیگری از لیگ برتر و ملی حضور دارند.

ورود اشکان دژاگه به این عرصه شاید جالب‌ترین اتفاق ممکن باشد چرا که نشان می‌دهد او بعد از اعلام خداحافظی عزم خود را برای ورود به مربیگری جزم کرده است.

همچنین سیدجلال حسینی با دریافت این کارت اجازه سرمربیگری خواهد داشت. حضور وریا غفوری کاپیتان سابق استقلال نکته دیگر این کلاس خواهد بود. مهدی هاشمی‌نسب که این فصل دستیار جواد نکونام بود نیز در کلاس مربیگری حاضر خواهد شد.

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه خبر سیاسی ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید