کد خبر: 4522 |
تاریخ انتشار : ۲۰ خرداد ۱۴۰۳ - ۷:۴۹ |
پ

خبر سیاسی ایران: علی رغم دو بخشنامه مهم مخبر مبنی بر عدم دخالت دولتی ها در امر انتخابات ریاست جمهوری چهاردهم، نشانه ها حکایت از ورود و دخالت مستقیم و غیرمستقیم برخی چهره های دولتی در انتخابات دارد. در این دخالت ها ردپای حلقه مقداد نیز مشهود است.

به گزارش خبر سیاسی ایران به نقل از خبرآنلاین،می‌توان انتخابات پیش‌رو یکی از شلوغ‌ترین ادوار انتخابات ریاست‌جمهوری دانست؛ تعداد پنج عضو کابینه برای «امتداد دولت رئیسی» در دولت چهاردهم «احساس وظیفه» کرده و ثبت‌نام کردند؛ شاید که نه؛ حتما این تعداد عضو کابینه دولت مستقر برای ریاست دولت آتی، بی‌سابقه است.

مهرداد بذرپاش وزیر راه، صولت مرتضوی وزیر کار، امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی رئیس بنیاد شهید، محمدمهدی اسماعیلی وزیر ارشاد و داود منظور رئیس سازمان برنامه و بودجه ۵ نفری هستند که سودای دولت بعد را دارد. از این بین داود منظور رئیس سازمان برنامه و بودجه از صف منتظران دفتر رئیس‌جمهوری خارج شد و به قول خودش برای وحدت جبهه انقلاب انصراف داد؛ که البته همین کار هم در پی جلسات و گفت‌وگوها بوده است.

نگرانی ها از بابت اعمال نفوذ حلقه مقداد

اما با ورود این ۵ نفر به فضای انتخابات نگرانی‌ها از بابت اعمال نفوذ و در اختیار داشتن امکانات و منابع دولتی در میان نظرات پدیدار شد. این نگرانی وقتی بیشتر شد که یک عضو دولت با برادر داماد معروف ابراهیم رئیسی یعنی میثم نیلی و محسن منصوری معاون اجرایی ریاست‌جمهوری برای ثبت‌نام به وزارت کشور رفت.

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه خبر سیاسی ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید