کد خبر: 4707 |
تاریخ انتشار : ۲۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۳:۳۲ |
پ

خبر سیاسی ایران: مجری همواره خبرساز تلویزیون در تازه‌ترین اظهارنظرش گفته که دولت باید ورود کند و راست و دروغ این ربات تلگرامی را نیز مشخص کند.

به گزارش خبر سیاسی ایران،این روز‌ها صحبت از یک بازی تلگرامی نقل تمام محافل شده. بازی‌ای که با ضربات انگشت، قرار است همچون غول چراغ جادو رویا‌های مالی کاربران خود را برآورده سازد. در این بین برخی که عینک روشن‌فکری به چشمان خود زده‌اند، ساده‌لوحی کاربران را مورد انتقاد قرار داده‌اند. به رغم ابهام و تردید خود در واقعیت این بازی سودآور، اما سعی بر متقاعد کردن طرفداران بازی به واقعیت دروغین این تبلیغات رسانه‌ای دارند.

در مقابل آن دسته از طرفداران که رویای خود را به ضرباتی که بر «همستر؛ همان بازی محبوب» وارد می‌کنند، گره زده‌اند، دائما متذکر می‌شوند که قرار نیست پولی پرداخت کنند و در نتیجه زیانی آن‌ها را تهدید نخواهد کرد. از طرفی دائما تکرار می‌کنند که فلانی از نات‌کوینی که شباهت بسیاری به «همستر» داشت، کسب سود‌های آن‌چنانی داشته‌اند، چرا آنان راه دوستان و آشنایان خود را در پیش نگیرند و شانسی که پشت در خانه‌شان ایستاده را پس بزنند؟ اگر از این موقعیت استثنایی جا بمانند چه؟

در این میان المیرا شریفی‌مقدم، مجری همواره خبرساز تلویزیون در تازه‌ترین اظهارنظرش گفته که دولت باید ورود کند و راست و دروغ این ربات تلگرامی را نیز مشخص کند. کاربری به نام احسان در واکنش به اظهارات خانم شریف مقدم نوشته: “می‌گه دولت باید ورود کنه راست و دروغ همسترکامبت رو مشخص کنه، همونجایی بدبخت شدیم که دولت ورود کرد یا خواست ورود کنه. جای خجالت داره واقعا، چون ۹۰٪ مردم حاضرن همستر بازی کنن، اما سهام در بورس نخرند. نات کوین ۱۲۵۰ تومان، سهم ذوب آهن اصفهان ۴۰ تومان!

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه خبر سیاسی ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید