کد خبر: 4827 |
تاریخ انتشار : ۲۲ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۲:۴۲ |
پ

پایگاه خبر سیاسی ایران: خسته نباشید! خدا قوت! همین که عقل تان رسیده، مثل گذشته و گل درشت، دُم تان را با گروهک های ورشکسته گره نزنید و در تاریخ گم و گور نشوید، خودش یک پیشرفت است.

به گزارش پایگاه خبر سیاسی ایران ، محمد ایمانی با انتشار تصویری در کانال تلگرامی خود نوشت:

انبوه رسانه ها و کانال های اجاره ای وامدار اشرافیت غربگرا، پشت سر هم و قطاری، ماه ها ادعا می کنند انتخابات مهندسی شده است. ماه ها و سال ها می گویند رئیس جمهور، هیچ کاره و فاقد اختیار و تدارکاتچی نظام است. و…

اما شب انتخابات که می رسد یادشان می رود چه استدلال هایی سر هم کرده و به خورد مخاطب داده اند.

ناگهان جوگیر می شوند و همه استدلال های آب دوغ خیاری خود را زیر پا می گذارند و این بار حتی بدون رمل و اسطرلاب، می گویند نامزد ما پیروز انتخابات است و ما به هماهنگی و اجماع رسیده ایم و اصولگرایان بلاتکلیف و سر در گم هستند؛ و اِل و بِل و جیمبل!

متهم پرونده فروش اطلاعات به بیگانگان، تا همین دو هفته پیش در روزنامه اعتماد القا می کرد در انتخابات مدیریت شده، محمد رضا مخبر رئیس جمهور می شود. اما حالا با جوسازی استادیومی، می گوید ما برنده می شویم(!)

نوابغ محترم! کجا با این هیجان و عجله؟ انتخابات که به ادعای شما مهندسی شده بود! پس شما وسط این نقشه، دقیقا چه می کنید؟ غیر از عملگی جمهوری اسلامی؟!

خسته نباشید! خدا قوت! همین که عقل تان رسیده، مثل گذشته و گل درشت، دُم تان را با گروهک های ورشکسته گره نزنید و در تاریخ گم و گور نشوید، خودش یک پیشرفت است.

 

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه خبر سیاسی ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید