کد خبر: 4797 |
تاریخ انتشار : ۲۲ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۰۳ |
پ

مهدی طارمی و سردار آزمون باگلزنی مقابل ازبکستان از علی دایی عبور خواهند کرد.

مهدی طارمی و سردار آزمون، دو گلزن بی‌رحم فوتبال ایران، در یک قدمی شکستن رکورد جاودانه علی دایی، اسطوره فوتبال ایران، قرار دارند. هر کدام از این دو مهاجم زهردار با زدن تنها یک گل مقابل ازبکستان، می‌توانند با ۴ گل زده، از تعداد گل‌های علی دایی در برابر این تیم عبور کنند و به تنهایی در قله بایستند.

طارمی که پیش از این در مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۸، دیدار دوستانه مهر ۹۹ و بازی رفت مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶ برای تیم ملی ایران گلزنی کرده بود، در حال حاضر ۳ گل در برابر ازبکستان دارد. سردار آزمون نیز در مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۸، دیدار دوستانه مهر ۹۹ و مسابقات قهرمانی آسیای مرکزی ۲۰۲۳ کافا برای تیم ملی ایران گلزنی کرده و ۳ گل در برابر این حریف به ثمر رسانده است.

این دو مهاجم که هفته گذشته با گلزنی مقابل هنگ‌کنگ به بهترین گلزنان ایران در برابر این تیم تبدیل شده بودند، حالا در جستجوی افتخاری دیگر هستند و می‌خواهند با عبور از رکورد دایی، نام خود را به عنوان بهترین گلزن ایران در برابر ازبکستان نیز ثبت کنند.

طارمی و آزمون که از آماده‌ترین بازیکنان حال حاضر آسیا به حساب می‌آیند، بدون شک در بازی امروز مقابل ازبکستان نیز مهاجمان اول تیم ملی ایران خواهند بود و هواداران امیدوارند که شاهد درخشش و گلزنی این دو ستاره در ورزشگاه آزادی باشند.

دیدار حساس ایران و ازبکستان امروز ساعت ۲۰:۳۰ در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد و بدون شک نبردی تماشایی و نفس‌گیر در انتظار هواداران فوتبال خواهد بود.

آیا طارمی یا آزمون طلسم را می‌شکنند و قاتل دایی می‌شوند؟ منتظر تاریخ‌سازی این دو ستاره در ورزشگاه آزادی باشید!

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه خبر سیاسی ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید