کد خبر: 4793 |
تاریخ انتشار : ۲۲ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۵۸ |
پ

رئیس فدراسیون فوتبال در نامه‌ای به رئیس دادگستری استان کرمان درخواست کرد که موارد مربوط به اتفاقات رخ داده در پرونده مس رفسنجان به اطلاع این نهاد برسد.

مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال ایران، در نامه‌ای خواستار بررسی دقیق پرونده فساد در باشگاه مس رفسنجان شده است. این پرونده به موضوع تبانی در مسابقات و کسب امتیاز غیرقانونی توسط این تیم در لیگ برتر فصل ۱۴۰۰-۱۳۹۹ مربوط می‌شود.

تاج در این نامه تاکید کرده است که باید جزئیات دقیق تعداد مسابقات، نحوه وقوع تبانی و افراد دخیل در این تخلف به طور شفاف به فدراسیون فوتبال ارائه شود. فدراسیون با بررسی این اطلاعات، اقدامات لازم را برای پیگیری این موضوع انجام خواهد داد.

احتمال سقوط مس رفسنجان به لیگ پایین‌تر در صورت اثبات تخلف

یکی از نتایج احتمالی این پرونده، سقوط مس رفسنجان به دسته پایین‌تر است. در صورت اثبات تخلف این تیم در رکن قضایی فدراسیون فوتبال، این مجازات اعمال خواهد شد.

بررسی‌ها در حال انجام است و با متخلفان برخورد قاطع خواهد شد

کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال به دستور مهدی تاج، پیگیر این پرونده است. رئیس فدراسیون فوتبال همچنین تاکید کرده که با افراد متخلف در این پرونده به شدت برخورد خواهد شد.

بازداشت شدگان پرونده

تاکنون در جریان رسیدگی به این پرونده، سهیل مهدی، مسئول سابق کمیته مسابقات سازمان لیگ، فریبرز محمودزاده، مسئول وقت لیگ دسته اول و خداداد افشاریان، رئیس سابق کمیته داوران بازداشت شده‌اند.

این پرونده به سالی مربوط می‌شود که مس رفسنجان به لیگ برتر صعود کرد.

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه خبر سیاسی ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید