کد خبر: 4909 |
تاریخ انتشار : ۲۳ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۰:۰۳ |
پ

پایگاه خبر سیاسی ایران: نامزد انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری تصریح کرد: پاسخگوی هر مسئولیتی که در چهل و پنج سال گذشته داشتم، هستم.

به گزارش پایگاه خبر سیاسی ایران (  https://khabarsiasi.ir)علیرضا زاکانی در سومین روز تبلیغات چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با حضور در برنامه «صف اول» شبکه خبر، با تسلیت شهادت آیت الله سید ابراهیم رئیسی و همراهان‌شان، اظهار کرد: متولد ۱۲ اسفند ۱۳۴۴ بین میدان شوش و میدان خراسان، اتابک و لرزاده هستم. ۱۱ سال و نیم داشتم که انقلاب شد. حیات سیاسی بنده در بستر کارکردهای انقلاب اسلامی شکل گرفت. در ماههای اول جنگ توفیق رفتن به جبهه را داشتم و شهید چمران برایم اسطوره بود و هست.

وی ادامه داد: در واحد تخریب و اطلاعات و عملیات جنگ مسئولیت‌های مختلف داشتم. از مسئول واحد اطلاعات و عملیات محور نجف ۳ گرفته تا مسئول گردان و قائم مقام لشکر ۲۷ بودم. در بهترین دوره زندگی ام در بهترین نقطه در خدمت میهن بودم. بعد از آن شش ماه درس خواندم و در دانشگاه علوم پزشکی تهران بعد از ۸ سال ترک تحصیلی قبول شدم. یک ماه بعد از ورود به دانشگاه توجه دیگران را به خود جلب نکردم، اما دوستانم در دانشگاه آن را گفتند و مسئول گروه ۲۲۰ نفره‌ای شدم و بعد بسیج دانشگاه را راه‌اندازی کردم و تقریبا ۱۴ سال در جریان جنبش دانشجویی خدمت‌گزاری کردم و تشکل کشوری جنبش دانشجویی را با بیش از ۲۰۰۰ واحد فعال کردیم.

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه خبر سیاسی ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید