کد خبر: 4990 |
تاریخ انتشار : ۲۴ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۵۵ |
پ

پایگاه خبر سیاسی ایران: سید رامین مؤذنی گفت: رقابت در سایه ی احترام و حفظ موازین اخلاقی مطابق با فرمایشات مقام معظم رهبری و تلاش در جهت ایجاد شور و نشاط و تحقق مشارکت حداکثری هدف نهایی دلسوزان نظام است.

سید رامین مؤذنی فعال سیاسی و عضو شورای مرمزی حزب  سبز در گفتگو با خبر سیاسی ایران گفت: با تمام احترامی که برای سایر نامزدهای حاضر در صحنه انتخابات قائل هستم اما اعتقاد دارم هر چه به زمان برگزاری انتخابات ریاست جمهوری نزدیک شویم اقبال عمومی به سمت دکتر قالیباف شتاب بیشتری خواهد گرفت.

دبیرکل حزب سبز شاخه استان کرمانشاه در ادامه افزود: آنچه که دکتر قالیباف را از سایر رقبا متمایز می کند برخورداری از یک پشتوانه اجرایی موفق است که در کارنامه مدیریتی رئیس مجلس شورای اسلامی ثبت گردیده که بدون هیچ گونه جانبداری  می توان آن را کارنامه ای قابل دفاع دانست.

مؤذنی عنوان داشت:آنچه که مسلم است پیش از هرچیز برگزاری یک انتخابات پرشور در سایه ی مشارکت حداکثری هدف اصلی تمام جریان های سیاسی است که دل در گروه انقلاب دارند.

امروز هرکسی بتواند نقشی در این جهاد اجتماعی داشته باشد یقینا توانسته بخشی از دین خود به انقلاب را ایفاء نماید. در دوران ریاست شهید جمهور آیت الله رئیسی شاهد رشد روز افزون و با کیفیت مناسبات سیاسی ایران اسلامی در جهان بودیم. اقتدار و عزت جمهوری اسلامی نه تنها حفظ شد بلکه نمود ارزشمند و قابل تأملی داشت که زبانزد خاص و عام است.

این فعال سیاسی در خصوص حضور مردم در انتخابات هشتم تیرماه اظهار داشت:آنچه در وهله اول حائز اهمیت است تدبیر شورای نگهبان در بررسی و احراز صلاحیت کاندیداهاست که جای هیچ حرف و حدیثی باقی نگذاشت.

امروز جریانات سیاسی کشور در صحنه ی انتخابات نماینده دارند و پیش بینی می گردد در روزهای آتی تنور انتخابات گرم و شاهد گسترش  فضای شور و هیجان انتخاباتی در جامعه باشیم.

مؤذنی در پایان یادآور شد: هیجان انتخابات به همین شور و اشتیاق هواداری و ایجاد فضای رقابت میان ستادهاست اما همانگونه که بارها مقام معظم رهبری در بیانات خود فرموده اند این شور و اشتیاق هواداری نمی بایست خدای ناکرده وارد فضای تخریب و بی اخلاقی شود  حتی غیبت هم را جایز نمی دانند.

 

 

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه خبر سیاسی ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید