کد خبر: 5122 |
تاریخ انتشار : ۲۵ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۳:۲۵ |
پ

پایگاه خبر سیاسی ایران: شعیب نظری: مگر نه اینکه مقام معظم رهبری فرمود بدگویی کردن، تهمت زدن، لجن‌پراکنی کردن، کمکی به پیشرفت کارها نمی‌کند، به آبروی ملّی هم لطمه میزند!

شعیب نظری مدیرمسئول پایگاه خبرسیاسی ایران گفت: اینکه  برخی افراد به قصد انتقام جویی و یا  تخریب یک نامزد انتخاباتی خاص، شورای نگهبان و به نوعی کل ساختار حاکمیتی را زیر سئوال می برند جای تأمل دارد.

مقام معظم رهبری در خصوص رعایت اخلاق در انتخابات فرمودند: «در این حرکت عظیمی که انجام می‌گیرد، در رقابت‌های پیش روی انتخاباتی بین نامزدها، اخلاق حاکم باشد؛ بدگویی کردن، تهمت زدن، لجن‌پراکنی کردن، کمکی به پیشرفت کارها نمی‌کند، به آبروی ملّی هم لطمه میزند


. صحنه‌ی انتخابات صحنه‌ی عزّت و حماسه است، صحنه‌ی رقابت برای خدمت است، صحنه‌ی کش‌وواکش برای به دست آوردن قدرت نیست. برادرانی که وارد میدان مبارزه‌ی انتخاباتی و رقابت انتخاباتی می‌شوند، این را به‌عنوان یک وظیفه بدانند.

حال سئوال اینجاست که قصد و نیت آقای رسایی از نشر چنین نظر سنجی با این محتوا که عملا  رفتاری بر مخالف منویات مقام معظم رهبری است چیست؟

آیا ایشان اعتقاد دارد که شورای نگهبان یک فرد فاسد را بعنوان نامزد انتخابات ریاست جمهوری  تایید صلاحیت کرده است؟

متأسفانه رسایی در خصوص نظرسنجی مذکور هیچگونه توضیح اضافی نداده است که مشخص شود هدف او از طرح چنین ابهام بزرگی چیست؟

شعیب نظری در ادامه افزود: متأسفانه اینگونه رفتارها و اظهار نظرها از سوی ایشان مسبوق به سابقه است. چگونه می شود دم از ولایت مداری زد اما تنها به فاصله چند روز از بیانات و رهنمودهای مقام معظم رهبری اینگونه محتوایی را منتشر کرد؟

انتخابات صحنه رقابت است اما این رقابت نمی بایست آلوده به بی اخلاقی و لجن پراکنی شود.

 

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه خبر سیاسی ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید