کد خبر: 5060 |
تاریخ انتشار : ۲۵ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۰۴ |
پ

صادقی: به زودی در مورد اتفاقاتی که در استقلال برای او رخ داده، به طور کامل صحبت خواهد کرد.

امیرحسین صادقی، پیشکسوت استقلال که سابقه‌ی سال‌ها حضور در این تیم را دارد، در مصاحبه‌ای جنجالی به صحبت‌های وریا غفوری در مورد جواد نکونام واکنش نشان داد و مدعی شد که در استقلال به او ظلم شده است.

صادقی در بخش نخست این مصاحبه، از نکونام حمایت کرده و گفته بود که غفوری باید به عنوان کاپیتان استقلال، احترام بیشتری برای سرمربی خود قائل باشد. او همچنین گفته بود که نکونام یکی از بهترین مربیان ایران است و سابقه‌ی درخشانی در دوران بازیگری خود دارد.

در بخش دوم این مصاحبه که امروز منتشر شده است، صادقی ادعای دیگری را مطرح کرده است. او می‌گوید که در دوران حضورش در استقلال، به او ظلم شده و حقش تضییع شده است. صادقی در این باره گفته است:

“من سال‌ها برای استقلال زحمت کشیدم و از جان و دلم برای این تیم مایه گذاشتم. اما در نهایت، با بی‌مهری و بی‌احترامی از این تیم کنار گذاشته شدم. من حقم را در استقلال می‌خواهم.”

صادقی همچنین گفته است که به زودی در مورد اتفاقاتی که در استقلال برای او رخ داده، به طور کامل صحبت خواهد کرد.

هنوز مشخص نیست که منظور صادقی از “ظلم” و “تضییع حق” دقیقا چیست. با این حال، به نظر می‌رسد که او از نحوه‌ی جدایی‌اش از استقلال ناراضی است.

این صحبت‌های صادقی واکنش‌های زیادی را در پی داشته است. برخی از هواداران استقلال از او حمایت کرده‌اند و گفته‌اند که او حقش را می‌خواهد. برخی دیگر نیز معتقدند که صادقی نباید در این برهه زمانی که استقلال در حال رقابت برای قهرمانی در لیگ برتر است، حاشیه‌سازی کند.

باید دید که در نهایت، این صحبت‌ها چه عواقبی برای صادقی و استقلال خواهد داشت.

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه خبر سیاسی ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید