کد خبر: 5064 |
تاریخ انتشار : ۲۵ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۰۷ |
پ

شایعات زیادی در مورد آینده‌ی مربیگری مجیدی وجود داشته است. برخی از تیم‌های لیگ برتر ایران، از جمله سپاهان و تراکتور، خواهان جذب او بوده‌اند

در روزهای اخیر، انتشار استوری‌هایی توسط فرهاد مجیدی، سرمربی سابق استقلال، در فضای مجازی، هواداران این تیم را به شدت هیجان‌زده کرده است. این استوری‌ها که حاوی تصاویر و ویدیوهایی از دوران مربیگری مجیدی در استقلال هستند، گمانه‌زنی‌ها را در مورد بازگشت احتمالی او به نیمکت این تیم را قوت بخشیده است.

مجیدی که سابقه‌ی دو فصل حضور در کسوت سرمربی استقلال را دارد، در فصل گذشته با هدایت این تیم به مقام قهرمانی لیگ برتر خلیج فارس رسید و محبوبیت زیادی را در بین هواداران آبی‌پوش کسب کرد. او در پایان فصل گذشته با فسخ قراردادش راهی تیم الاتحاد کلبا امارات شد، اما نتایج ضعیف او در این تیم باعث شد تا قراردادش پس از یک فصل فسخ شود.

از آن زمان تاکنون، شایعات زیادی در مورد آینده‌ی مربیگری مجیدی وجود داشته است. برخی از تیم‌های لیگ برتر ایران، از جمله سپاهان و تراکتور، خواهان جذب او بوده‌اند، اما به نظر می‌رسد که بازگشت به استقلال، گزینه‌ی اول مجیدی باشد.

هواداران استقلال که از عملکرد ریکاردو ساپینتو، سرمربی فعلی این تیم، رضایت چندانی ندارند، منتظر بازگشت فرهاد مجیدی به نیمکت تیم محبوبشان هستند. مجیدی در دوران مربیگری خود در استقلال، نشان داده که مربی کاربلدی است و می‌تواند نتایج خوبی را کسب کند. او سابقه‌ی قهرمانی با استقلال را در کارنامه دارد و به خوبی از جو و فرهنگ این تیم آگاه است.

با این حال، هنوز هیچ چیز به طور رسمی در مورد بازگشت مجیدی به استقلال تأیید نشده است. باید منتظر ماند و دید که در روزهای آینده چه اتفاقی خواهد افتاد.

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه خبر سیاسی ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید