کد خبر: 5282 |
تاریخ انتشار : ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۶:۱۰ |
پ

پایگاه خبر سیاسی ایران: قالیباف درباره امکان کنار رفتنش از انتخابات گفت: حتما جبهه انقلاب باید قبل از ۸ تیر به یک نفر برسد. این عقلانیت در جبهه انقلاب وجود دارد و حتما این اتفاق عملی خواهد شد.

قالیباف درباره امکان کنار رفتنش از انتخابات گفت: حتما جبهه انقلاب باید قبل از ۸ تیر به یک نفر برسد. این عقلانیت در جبهه انقلاب وجود دارد و حتما این اتفاق عملی خواهد شد.

ایزدی کارشناس برنامه اظهار کرد: شک و شبهه وجود دارد که در میان این افرادی که سخن انقلابی می‌گویند به چه کسی رای دهیم. خود من نیز هنوز نمی‌دانم باید به چه کسی رای دهم. سوال بنده این است، در بین ۶ نامزد، چه کسی به ملاک‌هایی که جبهه انقلاب دارد، نزدیک است؟

قالیباف پاسخ داد: رهبری عنوان کردند به کسی رای دهید که انقلابی‌تر باشند، قبل تر هم فرمودند کسی که هم به کار آشنا باشد و هم سابقه داشته باشد. من ادعایی ندارم که نفر اول هستم و همه چیز نسبی است. من هیچ موقع در مواجه با صهیونیست‌ها با همه مسئولیت‌هایی که داشتم کم کاری نکردم، حتی سال‌های پیش سردار حاجی زاده درباره اقدامات ما در هوافضای سپاه و ریل گذاری حرف زده‌اند.

نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری اظهار کرد: من بی وقفه در این جبهه کمک می‌کردم و حضور داشتم و دشمنان حتما بهتر می‌دانند که این نگاه انقلاب من از کجا می‌آید. اولویت ما بحث تقویت جبهه مقاومت در منطقه است. جبهه مقاومت الگویی است که باید در حوزه توسعه و رشد اقتصادی کمک کننده باشد.

وی بیان کرد: اگر فلسطین موضوع جهان اسلام بود، اکنون موضوعی جهانی شده است؛ لذا ما در ماده ۱۰۰ و ۱۰۱ و در برنامه هم همه این موارد را پیش بینی کردیم و سیاست‌ها را به بهترین شکل اجرایی خواهیم کرد.

او ادامه داد: ملاک‌های انقلاب را در ۴۵ سال گذشته خودم نشان دادم. من بچه انقلاب بودم که به نیروی انتظامی رفتم و پس از ۳ ماه حضورم در آن جا همه اهالی دانشگاه را جمع کردم و نشان دادم رویکرد من جامعه محور است و این را همه دیدند.

سجادپور کارشناس برنامه اظهار کرد: در سطح منطقه مشخص شده نگاه ما تنها به بخشی از منطقه است. توازن لازم را نداریم. برنامه شما برای رسیدن به توازن در سیاست خارجی چیست؟ در سطح بین‌الملل هم این توازن را نداریم؛ آیا شما با این توازن موافقید؟ برنامه شما چیست؟

قالیباف جواب داد: موضوع توازن بسیار کلیدی و بسیار مهم است. باید ظرفیت‌ها را بالفعل کنیم و این موضوع مدیر قوی می‌خواهد، یعنی قدرت حل مسئله داشته باشد. مدیر در یک مجموعه باید ظرفیت‌های بالقوه را بالفعل کند.

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه خبر سیاسی ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید