کد خبر: 5319 |
تاریخ انتشار : ۲۸ خرداد ۱۴۰۳ - ۹:۳۶ |
پ

پایگاه خبر سیاسی ایران: سرویس گوگل‌ترندز با تحلیل رفتار کاربران ایرانی در جست‌وجوی نامزدهای انتخابات ریاست‌جمهوری، اطلاعات جالبی را آشکار کرده است.

به گزارش پایگاه خبر سیاسی ایران،واکاوی ها در سرویس گوگل‌ترندز حاکی از آن است که  بررسی و تحلیل رفتار کاربران ایرانی در پیگیری اخبار مرتبط با  نامزدهای انتخابات ریاست‌جمهوری، نتایج و اطلاعات  جالبی را نمایان کرده است.

گوگل ترندز از انتخابات چه می گوید؟/موج  اولیه شگفتی پزشکیان در مسیر افت است

در نخستین ساعت‌های پس از انتشار رسمی اسامی نامزدها، بیشترین جست‌وجوی کاربران متوجه مسعود پزشکیان و مصطفی پورمحمدی بود؛ پس از آن‌ها، نوبت به سعید جلیلی و سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی رسید و محمدباقر قالیباف و علیرضا زاکانی با کمترین استقبال کاربران مواجه شدند. البته پورمحمدی پس از ۲ ساعت، جایگاه خود را به جلیلی واگذار کرد و در طول این هفت روز، جز در ساعت‌هایی خاص، در جایگاه چهارم ثابت مانده است.

 

گوگل ترندز از انتخابات چه می گوید؟/موج  اولیه شگفتی پزشکیان در مسیر افت است

با فرو نشستن موج شگفتی اولیه از حضور مسعود پزشکیان در جمع نامزدها، فاصله او و سعید جلیلی رفته‌رفته کاهش پیدا کرد؛ با این‌حال پزشکیان هنوز توجه بیشتری را در مقایسه با دیگر نامزدها جلب کرده است. / خبر آنلاین

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه خبر سیاسی ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید

    تعداد نظرات منتشر شده: 2
    1. نویسنده :منطق

      این شد یک خبر مستدل آفرین آبروی خودتان را برگرداندید

    1. نویسنده :خودم

      حالا مشاورانش کلکهایی یادش میدهند بعد از گندی که زده تا مردم را خر کنه ولی فایده ای هم نداره با اون اسم که رو خودش گذاشته پزشکیان که نشونه غرورش به علمیه که نداره و ادعایش میشه ، فقط اگر ویزیت پزشکان را چند برابر بکنه اونم شاید ،تا حالا که فقط گفته همینه که هست هیچی هم به من مربوط نیست از حالا تدارکاتچی بودنش رو تا آخرین حد با افتخار بیان کرده تا ببینیم کلک بعدیش چیه!