کد خبر: 5324 |
تاریخ انتشار : ۲۸ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۰۸ |
پ

پایگاه خبر سیاسی ایران: کانال اصلاح طلب تیترنیوز نوشت: ستاد پزشکیان در استان کرمانشاه در دام کارگزارانی ها! / تشکیل ستادهای موازی و متعدد خبر از عمق این اختلافات می‌دهد!

به گزارش خبر سیاسی ایران به نقل از کانال اصلاح طلب تیترنیوز: ستاد پزشکیان در استان کرمانشاه در همان دقایق ابتدایی و بسرعت توسط اعضای حزب کارگزاران تصرف شد، بطوری که رئیس ستاد آن (سعیدی) عملا کاره ای نبوده و تنها امضا کننده احکام و پیشنهادات اعضای این حزب است.

پزشکیان در انحصار کارگزارانی ها/اولین تَرک جدی در ستاد پزشکیان از کرمانشاه آغاز شد

کارگزارن استان کرمانشاه که هیچ محبوبیت در بین عامه مردم و حتی احزاب اصلاح‌طلب ندارند ، ضمن تفکر به پسا پیروزی پزشکیان و دنبال کردن اهداف خاص خود  ، تمامی احزاب اصلاح‌طلب را از گردونه ستاد پزشکیان حذف کرده و باعث ناراحتی و کناره‌گیری اکثر احزاب و حتی جبهه اصلاحات شده است.

پزشکیان در انحصار کارگزارانی ها/اولین تَرک جدی در ستاد پزشکیان از کرمانشاه آغاز شد

در این راستا، برخی شخصیت ها و احزاب نیز (همانند جعفر همتی و امینی) یک ستاد موازی بنام ستاد مردمی و امید را راه‌اندازی کرده انده! که خبر از عمق اختلاف در بین این ستادها می‌دهد!

این حزب انحصار طلب (کارگزارن) باید بداند در شرایط حساس کنونی با حذف احزاب و شخصیت های سیاسی استان کرمانشاه ، عواقب و مسؤلیت عدم اقبال مردم و ریزش شدید آرای پزشکیان در کرمانشاه ، تمام و کمال متوجه آنان خواهد بود
/ ادامه دارد…
منبع /تیترنیوز

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه خبر سیاسی ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید

    تعداد نظرات منتشر شده: 1
    1. نویسنده :منطق

      این از بی سیاستی و بی تجربگی کاندیدا است که فقط میخواهد بازار انتخاباتی را الکی داغ کند و هیچ برنامه ای ندارد بخصوص در اقتصاد که الان لازمه اجتماع است فکر میکنم اصلا به نفع مثلا جلیلی در آخرین لحظه کنار بکشد چون اهل قهر کردن و این ادای بچه ها درآوردن هم هست