وی با اشاره به سفر روزهای گذشته پزشکیان به شهر مقدس قم از ادامه سفرهای استانی این نامزد انتخاباتی طی روزهای آینده خبر داد و گفت: آقای پزشکیان در سفر نصفه روزه به شهر قم، با جمعی از مراجع تقلید دیدار داشتند، البته به علت تابستان و تعطیلی حوزه‌ها برخی از مراجع حضور  نداشتند.

عبدالعلی زاده گفت: آقای پزشکیان روزهای آینده سفرهای استانی به اصفهان، سنندج، شیراز، مشهد و تبریز  خواهند داشت.

محمدجواد ظریف، (وزیر سابق امور خارجه) و مهدی سنایی دیپلمات ایرانی به عنوان مشاوران پزشکیان او را در برنامه امروز همراهی خواهند کرد.

وی ضمن مثبت ارزیابی کردن برنامه‌های این دوره صدا و سیما برای معرفی کاندیداها و آشنایی مردم با این افراد افزود: آقای پزشکیان با اقشار و گروههای مختلف و اقوام متفاوت دیدار کردند البته این دیدارها بیشتر در تهران است. با دانشجویان دانشگاه تهران دیدار خوب و موفقی داشتند. این دیدار از نظر ما نسبت به دیدار نامزدهای گذشته با نظم بهتر و بیشتری برگزار شد لذا از انجمن اسلامی این دانشگاه برای تدارک دیدن این برنامه تشکر می‌کنیم.

وی افرود: این دیدارها ادامه دارد و به صورت جمعی و‌پرسش و پاسخ برگزار می‌شود و برای آشنایی با نامزدها فرصت خوبی است.

عبدالعلی زاده وضعیت پزشکیان در نظرسنجی ها را مثبت ارزیابی کرد و گفت: در مجموع ۶ نامزد محترم چهره‌های تکراری هم داریم که معمولا در روزهای ابتدایی نظر سنجی‌ها به خاطر شناخت مردم در وضعیت بهتری قرار دارند. تفاوت آرا و اقبال به افراد جدید در نظرسنجی‌ها در ابتدا کم است اما بعد از تبلیغات و معرفی چهره‌ها توجه و اقبال به آنها بالاتر می‌رود.

وی گفت: در اولین روزها نظرها و نگاهها به دکتر پزشکیان در نظرسنجی‌ها کمتر بود اما بعد از تبلیغات شاهد رشد سه درصدی روزانه در تمایل مردم به ایشان هستیم. مخصوصا بعد از نشستها، میزگردها و دیدارهای جمعی و نوع گسترش مطالب  این دیدارها گاهاً این رقم تا ۱۰ درصد هم پیش رفته است.رئیس ستاد انتخابات پزشکیان خاطرنشان کرد: دو جهش در نظرسنجی‌ها درباره وضعیت آقای پزشکیان داشتیم‌؛  اول زمانی که نتایج شورای نگهبان درباره کاندیداها اعلام شد که ایشان در رتبه سومِ اقبال عمومی و مردمی قرار گرفتند و دیگری  بعد از بازتاب سخنان ایشان در دانشگاه تهران بود. منتظریم بازتاب سخنان ایشان در مناظره شب گذشته را  نیز بررسی و ارزیابی کنیم تا وضعیت جدیدشان را در نظرسنجی ها ببینیم.