کد خبر: 5461 |
تاریخ انتشار : ۳۰ خرداد ۱۴۰۳ - ۸:۲۵ |
پ

پایگاه خبر سیاسی ایران: آقای پزشکیان این در اختیار و حق شماست که در صورت پیروزی دولت سوم روحانی را تشکیل دهید اما مسئله اینجاست چرا این تعلق خاطر را انکار می کنید؟

به گزارش پایگاه خبر سیاسی ایران، واکنش به حملات جواد ظریف به اصولگرایان در برنامه انتخاباتی رسانه ملی همچنان ادامه داشته و وارد فاز جدیدی شده است.

یک فعال سیاسی در گفتگو با خبرنگار خبر سیاسی ایران عنوان داشت: آقای پزشکیان در همین رسانه ملی، چشم در چشم مردم عنوان داشت که دولت او دولت سوم روحانی نیست، اما همراهی روز گذشته ظریف با وی و حضور حداکثری ارکان دولت های روحانی در ستاد انتخاباتی وی نشان می دهد که جناب پزشکیان بر خلاف آنچه اظهار داشته سودای تشکیل دولت سوم روحانی را بر سر دارد.

وی در ادامه اظهار داشت:شاید آقای پزشکیان نداند که سخنان روز گذشته ظریف تنها به کام عده ای فعال سیاسی سرخورده و از رده خارج خوش آمد و این حرف ها در پهنه ی تفکرات جامعه خریدار چندانی ندارد.

اما آنچه اهمیت دارد این است که آقای پزشکیان نمی بایست دروغ بگوید وقتی دم از نهج البلاغه و اخلاق می زند! تشکیل دولت سوم روحانی حق اوست و اگر رئیس جمهور شود این اختیار را دارد که آن را تشکیل دهد اما نمی بایست به این صراحت و در رسانه ملی آن را انکار کند.

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه خبر سیاسی ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید

    تعداد نظرات منتشر شده: 4
    1. نویسنده :منطق

      اصلا پزشکیان نمی‌داند چی میگوید دیروز می‌گفت اصلا مصالحه درست نیست و برادر هم که قدرت دارد به برادر زور میگوید لابد عقیده خودش هم همین است چون هنوز رئیس جمهور نشده به ظریف کوچولو هم زور میگوید و مثل بچه ها و نوکرها با او حرف میزند وای بحال دیکتاتوری که میخواهد این شل و ول وارفته بی عقل پزشکیان بعد از رییس جمهوری بپا کند

    1. نویسنده :آدمی

      چراراجع به نیرنگ،مغلطه وپروپاگاندابازی جناب ظریف درآن مناظره،آگاهی رسانی نمی‌کنید؟!درحالیکه منظورآقای متقیان ازمبنای قدرت،قدرت همه جانبه بود،امّاجناب ظریف باعلم به ابنکه دیگرکارسناسان زمانی برای پاسخگویی ندارند،بامغلطه،نیرنگ،هیاهو وهوچیگری چاله میدانی کلاسیک،به دروغ وتحریف برچسب «فقط قدرت نظامی» رابه آقای متقیان نسبت دادوبانیرنگ علاوه براینکه جناب پزشکیان راکه دیگرهیچ حرفی برای گفتن نداشت ودرمانده شده بودراپوشش دادوبامغلطه والبته باتوهم حربه مظلوم نمایی وخودستایی مکارانه آن نمایش مسخره ومضحک رابه نمایش گذاشت.

    1. نویسنده :منطق

      پزشکیان = ترامپ= بداخلاقی ، غرور و بیسوادی سیاسی

    1. نویسنده :آیدذین

      چرندیات اصول گرایانه