کد خبر: 5457 |
تاریخ انتشار : ۳۰ خرداد ۱۴۰۳ - ۸:۰۸ |
پ

پایگاه خبر سیاسی ایران: ظریف با همراهی پزشکیان در رسانه ملی و حمله به جناح اصولگرایان به بهانه دفاع از عملکرد دولت های روحانی شائبه تشکیل دولت سوم روحانی را قوت بخشید

به گزارش پایگاه خبر سیاسی ایران، همراهی محمد جواد ظریف و سخنان تند و خارج از چارچوب وی در برنامه انتخاباتی صدا و سیما آنچنان هم به سود مسعود پزشکیان تمام نشد.

ظریف که به نظر می رسید این حضور را فرصت مغتنمی برای دفاع از عملکرد ضعیف دولت های روحانی می دانست با پرداختن به مسائلی که مدتهاست ماهیت و صحت و سقم آنها برای مردم آشکار گردیده، نه تنها کمکی به سبد آراء پزشکیان نکرد بلکه شایعه تشکیل دولت سوم روحانی توسط پزشکیان را قوت بخشید.

جبهه اصولگرایان که تا پیش از این در تلاش برای رسیدن به اجماع نظر و یک کاندیدای واحد توفیق چندانی کسب نکرده بود، حالا به یک باره و در واکنش به حملات ظریف گام های بلندی در ساعات گذشته برداشت.

واکنش های گسترده فعالان سیاسی و رسانه ای جبهه اصولگرایان و همچنین پاسخگویی بسیاری از چهره های سیاسی این جریان در ساعات پس از پخش صحبت های ظریف حاکی از آن است که ظریف ناخواسته کمک مؤثری به ایجاد همبستگی و اتحاد در بین اصولگرایان نمود.

به نظر می رسد که همراهی طریف با پزشکیان نه تنها به سود پزشکیان نشد بلکه با قوت بخشیدن به شائبه هایی که این روزها در مورد ارتباط وی با روحانی و تیم سیاسی اش شنیده می شد قوت بخشید.

 

 

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه خبر سیاسی ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید