meta name="title" content="پایگاه خبر سیاسی ایران">

با افتخار کارگری مردم را می‌کنم و موانع و مشکلات را از سر راه برمی‌دارم

به گزارش پایگاه خبر سیاسی ایران، محمدباقر قالیباف روز شنبه – دوم تیرماه – در مراسم بزرگداشت روز اصناف که در محل سالن همایش های صدا و سیما برگزار شد، گفت: انتخابات یعنی روز تصمیم و تغییر که به برکت انقلاب اسلامی، مردم ما به سرنوشت خودشان حاکم هستند.

قالیباف خاطرنشان کرد: سال‌ها حرف زدیم ولی من یقین دارم این کارها به دست اصناف انجام می‌شود. در حال حاضر از نظر پنجره طلایی جوانی متخصصان در جهان زبان‌زد هستیم ولی این جوانان در حال کوچ‌ گروهی از ایران هستند، زیرا نتوانستیم امید لازم را برای آنها ایجاد کنیم.

نامزد انتخابات ریاست جمهوری گفت: با افتخار کارگری مردم را می‌کنم و موانع و مشکلات را از سر راه برمی‌دارم. ضمانت اجرایی من هم کارنامه گذشته است که هر چیز را تصمیم گرفتم، عملیاتی کردم، تنها پروژه‌ای که در آن تاخیر داشتم، برج میلاد بود که به سرما و برف شدید جلوی فعالیت ما را گرفت و فرودگاه‌ها به کل تعطیل شد. نهایتا با ۱۸۶ روز دیرتر پروژه را به صورت نهایی افتتاح کردیم. آن زمان هم به تلویزیون رفتم و از مردم عذری خواهی کردم، دما منفی ۳۵ درجه بود و برخی اقلام دیر رسید. نهایتا همه مردم پذیرفتند و حمایت هم کردند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا