کد خبر: 5740 |
تاریخ انتشار : ۰۲ تیر ۱۴۰۳ - ۹:۳۳ |
پ

پایگاه خبر سیاسی ایران: جلیلی گویا به  فارسی سخت صحبت می کند، او جلسه مناظره انتخاباتی را یا با کلاس درس اشتباه گرفته است یا با جلسه ی دفاع از رساله ی دکتری

به گزارش پایگاه خبر سیاسی ایران، پس از برگزاری سومین قسمت از برنامه مناظره نامزدهای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری کاربران نسبت به رفتار و استراتژی نامزدهای مورد علاقه ی خود نقدهای جدی دارند.

دکتر سعید جلیلی که از او بعنوان یکی از شانس های جدی پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری یاد می شود در سه مناظره برگزار شده نتوانسته است انتظارات را برآورده کند.

جلیلی مباحث را به شکلی عنوان می کند که اغلب زمان کم می آورد و ادامه بحث را به زمان بعدی حواله می دهد که در زمان بعدی نیز به آن نمی پردازد و همین موضوع باعث می شود تا مخاطب در درک چاچوب اصلی گفتمان جلیلی دچار مشکل شود.

جلیلی گویا به  فارسی سخت صحبت می کند، او جلسه مناظره انتخاباتی را یا با کلاس درس اشتباه گرفته است یا با جلسه ی دفاع از رساله ی دکتری.

جلیلی باید بداند غاطبه ی آنان که پای مناظره ها می نشینند مردم عادی کوچه و بازار هستند نه استاد ناظر و استاد راهنما و…

مردم در گفت و گوی نامزدها به دنبال دریافت پاسخ سئوالات خود به زبان ساده و مفهومی عامیانه هستند.

کشاندن مباحث به فضای آکادمیک و تخصصی اگر چه شاید برای قشر کارشناس مفید باشد اما برای جذب پایگاه آراء مردمی یقینا کاربردی نخواهد بود.

ادامه این روند به حتم کمکی به جلیلی نخواهد کرد، او باید به درک دقیق تری از مناظره برسد و بعنوان یکی از نامزدهای شاخص جبهه اصولگرایی عملیاتی تر وارد گود شود، این انتظاری است که از او می رود.

 

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه خبر سیاسی ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید

    تعداد نظرات منتشر شده: 2
    1. نویسنده :مت 9

      الان سطح شواد مردم خیلی بالا رفته توقع حرفهای سطح بالا دارند

    1. نویسنده :پندارگر

      خوب چکار کند سطح بالا هم که یکی حرف بزند میگویند برای رساله دکتری حرف میزند ولی پزشکیان که اسم خودش را گذاشته پزشک که مثل چاله میدونیها نمی‌تواند حرف بزند