کد خبر: 5749 |
تاریخ انتشار : ۰۲ تیر ۱۴۰۳ - ۱۹:۳۱ |
پ

پایگاه خبر سیاسی ایران: دکتر نادر نوروزی: به واسطه سالها همراهی و شناخت عمیق از روحیات دکتر قالیباف عرض می کنم،کارنامه ایشان در حوزه اجرا اگر نگوئیم بی نظیر، به راستی کم نظیر است.

به گزارش پایگاه خبر سیاسی ایران، به فاصله شش روز مانده تا برگزاری هشتمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، دکتر نادر نوروزی از یاران قدیمی قالیباف و عضو شورای راهبردی ستاد این نامزد انتخاباتی در استان کرمانشاه که این روزها در نقش ستون اصلی خیمه گاه هواداران قالیباف به ایفای نقش می پردازد در گفتگو با خبرنگار خبر سیاسی ایران عنوان داشت:حضور دکتر قالیباف بعنوان نامزد در عرصه انتخابات ریاست جمهوری در واقع یک  فرصت است،  یک فرصت بزرگ  برای سپردن  امور اجرایی کشور به دستان شخصیتی که کارنامه درخشان او در حوزه اجرا اگر نگوئیم بی نظیر بلکه کم نظیر است.

دکتر نادر نوروزی ضمن برشمردن نکات حائز اهمیت در مقوله مشارکت حداکثری در انتخابات پیش رو  در ادامه افزود:بحمدالله مردم ما مردمی آگاه و نکته سنج هستند، لذا به دقت برنامه مناظره نامزدهای محترم انتخابات را از رسانه ملی دنبال می کنند.

ریزبینی و نکته سنجی مردم در رصد  برنامه ها و ایده های مطرح شده در مناظرات، باعث گردیده تا شاهد رشد چشمگیر اقبال عمومی به سمت دکتر قالیباف در اغلب  نظرسنجی ها و افکارسنجی های فضای عمومی و مجازی  باشیم.

واقعیت این است که مردم تفاوت  ارائه برنامه مبتنی بر کارنامه و پشتوانه اجرایی موفق و وعده های بدون پشتوانه علمی و عملی را به خوبی درک می کنند.

دکتر نادرنوروزی یادآور شد، دکتر قالیباف در تمام دورانی که در مسئولیت های مختلف بعنوان خدمتگزار مردم مشغول به فعالیت بوده است همواره بر اولویت قرار دادن رفاه اجتماعی و رضایتمندی مردم تأکید داشته و بنده بعنوان کسی که سالها تجربه ی همکاری با ایشان را داشته می توانم گواهی دهم.

دکتر قالیباف مرد عمل است نه وعده! اگر به مردم قول بدهد و قراری بگذارد یقینا به تعهد و قول قراری که داده است پایبند خواهد بود.

دکتر نادر نوروزی این روزها بعنوان یکی از ارکان اصلی و محوری ستاد انتخاباتی قالیباف در استان کرمانشاه توانسته است انسجام و همدلی قابل قبولی در میان هواداران و علاقمندان به دکتر محمدباقر قالیباف برقرار نماید.

دکتر نادر نوروزی را در جمع هواداران دکتر فالیباف می بینید.

 

 

 

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه خبر سیاسی ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید