کد خبر: 5736 |
تاریخ انتشار : ۰۲ تیر ۱۴۰۳ - ۹:۱۲ |
پ

پایگاه خبر سیاسی ایران: قالیباف نشان داده که همچنان مصمم بر حرکت در مدار رعایت اخلاق و شأن جایگاه ریاست جمهوری در پیشگاه مردم است وگرنه چه کسی است نداند که سینه ی قالیباف لبریز از حرف های ناگفته است.  

به گزارش پایگاه خبر سیاسی ایران، سومین مناظره تلویزیونی نامزدهای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در حالی برگزار شد که به زعم بسیاری از کارشناسان هنوز نتوانسته است نقش مؤثری در گرم کردن تنور انتخابات داشته باشد.

یک فعال رسانه در گفتگو با خبرنگار خبر سیاسی ایران گفت: بله این حرف را قبول دارم که نامزدها نمی بایست تا این حد مراعات حال یکدیگر را داشته باشند.

البته این بدان معنا نیست که انتظار برود در مناظرات شاهد پرده دری و عبور از چارچوب های اخلاقی توسط نامزدها باشیم اما نیک می دانیم که در بسیاری موضوعات اختلاف نظرهای فاحش و اساسی وجود دارد.

وی در ادامه عنوان داشت؛ برای مثال اینکه، می بینیم پزشکیان خیلی نرم و  زیرپوستی زاکانی را تحریک به ماندن می کند حاصل خروجی اتاق فکر اوست و زاکانی هم دقیقا ندانسته در زمین پزشکیان سرگردان است.

اما در مورد جلیلی قصه فرق می کند، جلیلی رفتارش به نوعی است که به مخاطب القاء می شود که من با اینها نیستم.

جلیلی خودش را زیاد به آن سه نامزد اصولگرای دیگر نمی چسباند. بیشتر مباحث آکادمیک و سر کلاسی را مطرح می کند.

اما می خواهم به این نقطه برسم که اگر قرار باشد سکوت نامزدها شکسته شود این قالیباف است که حرف برای گفتن بسیار دارد.

حجم سنگین تخریب قالیباف از سوی جبهه خودی و غیر خودی قابل باور نیست و همین باعث می شود که این شائبه پیش بیاید که چرا چپ و راست در یک اتحاد نانوشته نمی خواهند قالیباف رئیس جمهور شود؟

این فعال رسانه با تاکید بر اینکه قالیباف ذاتا انسان محجوب و اخلاق مداری است افزود: باور من این است که قالیباف شأن و جایگاه مردم و محضر ملت را شریف تر از آن می داند که در پاسخ به برخی بی اخلاقی ها لب به سخن بگشاید.

قالیباف در این مناظرات حتی زمانی که ناچار است گریزی به عملکرد دولت های یازدهم و دوازدهم بزند بارها از لفظ جناب آقای روحانی بهره جست تا نشان بدهد برای او حفظ احترام و آبروی افراد و جریان های سیاسی مهم است.

قالیباف نشان داده که همچنان مصمم بر حرکت در مدار رعایت اخلاق و شأن جایگاه ریاست جمهوری در پیشگاه مردم است وگرنه چه کسی است نداند که سینه ی قالیباف لبریز از حرف های ناگفته است.

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه خبر سیاسی ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید