کد خبر: 5853 |
تاریخ انتشار : ۰۳ تیر ۱۴۰۳ - ۰:۱۹ |
پ

طبق آخرین به‌روزرسانی سایت معتبر ترانفسر مارکت، مهدی قایدی، ملی پوش کشور ، با رشدی چشمگیر در ارزش خود، به رده سوم بهترین بازیکنان ایرانی صعود کرد. افزایش ۱.۵ میلیون یورویی و قیمتی ۴ میلیون یورویی ستاره سابق استقلال و شباب الاهلی فعلی، در این به‌روزرسانی، با ۱.۵ میلیون یورو افزایش قیمت، به قیمت ۴ […]

طبق آخرین به‌روزرسانی سایت معتبر ترانفسر مارکت، مهدی قایدی، ملی پوش کشور ، با رشدی چشمگیر در ارزش خود، به رده سوم بهترین بازیکنان ایرانی صعود کرد.

افزایش ۱.۵ میلیون یورویی و قیمتی ۴ میلیون یورویی

ستاره سابق استقلال و شباب الاهلی فعلی، در این به‌روزرسانی، با ۱.۵ میلیون یورو افزایش قیمت، به قیمت ۴ میلیون یورویی دست یافت و در رده سوم گرانترین  بازیکنان ایرانی قرار گرفت.

طارمی و آزمون مداوم در صدر

مهدی طارمی، بازیکن  تیم ملی و باشگاه اینتر، با ۱۰ میلیون یورو و سردار آزمون،  بازیکن تیم ملی و باشگاه لورکوزن، با ۸ میلیون یورو، در رده اول و دوم این فهرست حضور دارند.

عملکرد درخشان و پتانسیل بالا

این رشد قایدی، عملکرد خوبش را در تیم شباب الاهلی نشان می دهد و همچنین نشانی از  پتانسیل بالای او برای پیشرفت در آینده است. قایدی با تکنیک و سرعت بالای خود، در لیگ امارات نیز خوش درخشیده و نظر همه را به خود جلب کرده است.

احتمال بازگشت به استقلال

با وجود درخشش در امارات، شایعاتی مبنی بر  بازگشت قایدی  به استقلال در نقل و انتقالات تابستانی وجود دارد. هواداران استقلال که خاطرات خوشی از بازی‌های این بازیکنان دارند، بی‌صبرانه منتظر بازگشت به جمع آبی‌پوشان هستند.

 

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه خبر سیاسی ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید