کد خبر: 5895 |
تاریخ انتشار : ۰۳ تیر ۱۴۰۳ - ۱۴:۳۹ |
پ

پایگاه خبر سیاسی: «دولت سایه» در تفکرات پزشکیان جایی ندارد، وی اساساً این جریان فکری را قبول نخواهد داشت، تکلیف قالیباف هم با آن تیم مدیریتی امتحان پس داده و پای کار هم از قبل مشخص است.

پایگاه خبر سیاسی ایران،«دولت سایه» کلید واژه ای است که با نام سعید جلیلی و اطرافیان او مأنوس گردیده به شکلی جلیلی شخصا از آن بارها و بارها استفاده کرده است.

در سایت دکتر جلیلی دات کام دقیقا به این موضوع اشاره شده است:

«دولت سایه» با بهره‌گیری از مدیران باتجربه و موفق، اصناف و اتحادیه‌ها، جوانان متخصص و اساتید دانشگاه در قالب بیش از ۲۰ کارگروه تخصصی و چندین کارگروه موضوعی، طی ۸ سال گذشته به‌منظور کمک به دولت مستقر اقدام به طراحی اقدامات گام‌به‌گام در موضوعات اساسی اقتصادی، مدیریتی، سیاسی و فرهنگی نموده است.

حال رئیس دولت سایه پا به عرصه ی انتخابات گذاشته است و در رقابت جدی با قالیباف و پزشکیان قرار دارد.

بر اساس آنچه که از شواهد و قرائن پیداست به نظر نمی رسد که جلیلی قصد کناره گیری از رقابت را داشته باشد و اگر هم به چنین تصمیمی برسد یقینا توسط حلقه ی اول اطرافیان به شدت تحت فشار قرار خواهد گرفت.

با نگاهی اجمالی به چینش ستاد انتخاباتی سعید جلیلی و حضور برخی چهره ها از دولت فعلی و برخی نماینده های نوظهور مجلس، صحنه ی بازی شفاف تر خواهد شد.

آنچه که متصور می باشد این است که جلیلی و اطرافیانش نیک می دانند که در پیروزی پزشکیان و یا قالیباف پایان رسمی کار دولت سایه خواهد بود و بسیاری از این چهره ها که به لطف دولت سایه به بدنه دولت شهید رئیسی تزریق شدند می بایست با میزهای مسئولیت خداحافظی کرده و به حاشیه رانده شوند.

طبیعتا پزشکیان هیچگاه زیر بار همکاری با دولت سایه نخواهد رفت چرا که از اساس تفکرات این مجموعه را قبول ندارد و از طرف دیگر قالیباف هم به واسطه سالها حضور در مناصب اجرایی تیم عملیاتی ویژه ای از مدبران هماهنگ خود را بر سر کار خواهد آورد.

نتیجه اینکه با در نظر گرفتن جمیع جوانب به نظر باید شاهد حضور جلیلی تا پایان رقابت های انتخاباتی باشیم.

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه خبر سیاسی ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید