کد خبر: 5891 |
تاریخ انتشار : ۰۳ تیر ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۸ |
پ

پایگاه خبر سیاسی ایران: به نظر می رسد بهتر باشد آقایان قالیباف و جلیلی تا لحظه ی آخر در انتخابات حضور داشته باشندتا مردم یکی از میان این دو نامزد را انتخاب کنند

به گزارش پایگاه خبر سیاسی ایران، با نزدیک شدن به زمان برگزاری انتخابات ریاست جمهوری همچنان بحث بر اجماع نیروهای انقلاب در راه رسیدن به یک نامزد مشترک ادامه دارد.

تا این لحظه خبری از کناره گیری نیست و به نظر می رسد هیچ اتفاق خاصی در این خصوص رخ نداده است.

همچنان ستادهای انتخاباتی قالیبافرو جلیلی از ماندن تا آخرین لحظه صحبت می کنند.

البته طبیعی هم است که نه قالیبافرو نه جلیلی هیچکدام راضی به کنار رفتن نباشند، چرا که فشار هواداران و اطرافیان در نهایت خود قرار دارد.

اگر چه نمی توان به نتایج هیچ یک از نظرسنجی های منتشر شده اکتفا کرد اما شرایط به گونه ای در حال رقم خوردن است که ۷۵درصد آرا به طور مساوی و با اختلاف یک الی دو درصدی میان پزشکیان قالیباف و جلیلی تقسیم شود.

اگر تا قبل از هشتم تیرماه اجماعی میان نیروهای اصولگرا بر سر ماندن و یا  رفتن نامزدهای این جبهه صورت نپذیرد ناگزیر این مردم هستند که یکی از میان جلیلی یا قالیباف را حذف خواهند کرد و انتخابات به احتمال قوی با حضور پزشکیان و یکی از این دو نامزد برگزار خواهد شد.

نرسیدن به اجماع و حضور تا لحظه ی آخر تمام نامزدها تبعات متفاوتی را به همراه خواهد داشت.

اولا موضوع اتحاد و برادری که همیشه از آن گفته می شود مخدوش خواهد شد، دوما شکاف اختلاف نظرها رفته رفته تبدیل به گسل خواهد گردید و همین موضوع باعث نگرانی در میان بزرگان جبهه اصولگرایی شده است.

یک احتمال هم حذف پزشکیان در دور اول و برگزاری انتخابات در دور دوم میان جلیلی و قالیباف است که اگر چه غیر ممکن نیست اما احتمال آن به مراتب ضعیف تر خواهد بود.

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه خبر سیاسی ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید