کد خبر: 6488 |
تاریخ انتشار : ۰۹ تیر ۱۴۰۳ - ۲۱:۰۷ |
پ

امیدواریم شاهد چنین اقدامات انسان‌دوستانه و خیرخواهانه‌ای از سوی دیگر پیشکسوتان و ستاره‌های فوتبال ایران نیز باشیم تا شاهد رشد و شکوفایی هر چه بیشتر استعدادهای جوان در این مرز و بوم باشیم.

ستاره‌های سابق پرسپولیس که این روزها در تیم های مطرح خود می‌درخشند، بار دیگر تعهد خود به تیم محبوبشان را ثابت کردند. احمد نوراللهی و مهدی طارمی با اقدامی انسان‌دوستانه و خیرخواهانه، دو دستگاه فیزیوتراپی برای آکادمی پرسپولیس خریداری و به این مجموعه هدیه کردند.

این اقدام ارزشمند، بازیکنان آکادمی پرسپولیس را از مراجعه به مراکز فیزیوتراپی خارج از باشگاه بی‌نیاز می‌کند و به آنها کمک می‌کند تا در فضایی مناسب‌تر و با امکانات بهتر به روند ریکاوری و بازتوانی خود بپردازند.

محسن خلیلی، مدیر آکادمی پرسپولیس، ضمن تقدیر از این اقدام نوراللهی و طارمی، اظهار داشت: “این هدیه ارزشمند، نشان‌دهنده‌ی عمق تعهد و دلبستگی این دو بازیکن به پرسپولیس و آینده‌ی آن است. بدون شک، این دستگاه‌ها نقش مهمی در ارتقای سطح سلامتی و آمادگی جسمانی بازیکنان آکادمی ایفا خواهند کرد و به آنها کمک می‌کنند تا با قدرت بیشتری در مسیر پیشرفت و ترقی قدم بردارند.”

اقدام نوراللهی و طارمی، بار دیگر ثابت کرد که آنها فراتر از یک بازیکن فوتبال هستند و همواره حامی و پشتیبان تیم محبوب خود و نسل آینده‌ی آن خواهند بود. بدون شک، این حرکت الهام‌بخش بسیاری از هواداران و پیشکسوتان پرسپولیس خواهد بود و آنها را نیز به انجام اقدامات مشابه برای حمایت از آکادمی این باشگاه تشویق خواهد کرد.

امیدواریم شاهد چنین اقدامات انسان‌دوستانه و خیرخواهانه‌ای از سوی دیگر پیشکسوتان و ستاره‌های فوتبال ایران نیز باشیم تا شاهد رشد و شکوفایی هر چه بیشتر استعدادهای جوان در این مرز و بوم باشیم.

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه خبر سیاسی ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید