کد خبر: 6480 |
تاریخ انتشار : ۰۹ تیر ۱۴۰۳ - ۲۰:۵۲ |
پ

معاوضه بیرانوند، بدون شک بازتاب‌های زیادی خواهد داشت و واکنش‌های قبلی را از سوی هواداران، بررسی‌ها و اهالی فوتبال به دنبال خواهد داشت

ماجرای جدایی علیرضا بیرانوند از پرسپولیس و احتمال پیوستن او به تراکتور، همچنان داغ و جنجالی است. به نظر می‌رسد این انتقال پیچیده، وارد فاز جدی شده است  و زمزمه‌هایی از معاوضه بین دو باشگاه به گوش می‌رسد.

حدود دو هفته قبل بود که علیرضا بیرانوند با توجه به بندی که در قراردادش بود، تصمیم به جدایی از پرسپولیس گرفت تا به عنوان بازیکن آزاد تصمیم به انتخاب تیم جدید خود بگیرد. بلافاصله بعد از این اتفاق مدیران پرسپولیس دست به کار شدند و از بیرانوند شکایت کردند.

هنوز تکلیف نهایی بیرانوند مشخص نیست و هواداران هر دو تیم در انتظار سرنوشت این دروازه‌بان ملی‌پوش هستند. برخی از منابع از مذاکرات بین پرسپولیس و تراکتور برای معاوضه بیرانوند با یکی از بازیکنان این تیم خبر می‌دهند. این موضوع می‌تواند نقل و انتقالات تابستانی فوتبال ایران را تحت تأثیر قرار دهد.

دروازه‌بان تیم ملی با تراکتور توافق کرده و گفته می‌شود راهی این تیم خواهد شد تا فوتبال خود را در تبریز ادامه بدهد. جالب اینکه پرسپولیس هم دنبال یافتن جانشین بیرانوند است و به همین دلیل مذاکره با چند گزینه را آغاز کرده. از امیر عابدزاده و نعمت‌اف ازبک بگیرید و به پیام نیازمند و حالا حسین پورحمیدی برسید. دروازه‌بان تراکتور که فصل قبل کلین‌شیت‌های بسیاری انجام داد اما اشتباهات عجیبی هم داشت، جدیدترین نامی است که مورد توجه مدیران پرسپولیس قرار گرفته است.

معاوضه بیرانوند، بدون شک بازتاب‌های زیادی خواهد داشت و واکنش‌های قبلی را از سوی هواداران، بررسی‌ها و اهالی فوتبال به دنبال خواهد داشت. باید منتظر ماند و دید در نهایت چه سرنوشتی در انتظار بیرانوند و دو باشگاه پرسپولیس و تراکتور خواهد بود.

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه خبر سیاسی ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید