کد خبر: 6500 |
تاریخ انتشار : ۰۹ تیر ۱۴۰۳ - ۲۱:۴۹ |
پ

ستاره سابق فوتبال العربی و قطر، از ایران و ازبکستان به عنوان سخت‌ترین تیم‌های گروه A مرحله سوم جام جهانی ۲۰۲۶ نام برد.

رائد یعقوب، در مصاحبه‌ای با یکی از رسانه‌های ورزشی قطر، به تشریح گروه A مرحله سوم جام جهانی ۲۰۲۶ پرداخت و گفت: “گروه ما در جام جهانی گروهی متعادل است و تیم‌های قدرتمندی در آن حضور دارند. به نظر من، سخت‌ترین تیم‌هایی که با آنها بازی خواهیم کرد، ازبکستان و ایران هستند. البته بازی با امارات هم به دلیل جو ورزشگاه‌هایشان و نزدیکی به قطر، برای ما دشوار خواهد بود.”

یعقوب در ادامه صحبت‌های خود با اشاره به سابقه تقابل تیم‌های ملی قطر و ایران در سطوح مختلف، اظهار داشت: “ایران همیشه یکی از مدعیان اصلی فوتبال آسیا بوده و تیم قدرتمندی است. آنها در جام جهانی ۲۰۲۲ هم عملکرد خوبی داشتند و صعودشان به مرحله گروهی، نشان دهنده实力 بالای این تیم است. ازبکستان هم در سال‌های اخیر پیشرفت قابل توجهی داشته و به یکی از تیم‌های خطرناک آسیا تبدیل شده است.”

ستاره سابق السد قطر در پایان صحبت‌های خود ابراز امیدواری کرد که تیم ملی قطر با ارائه بازی‌های خوب، از گروه A صعود کند و به مرحله بعد جام جهانی ۲۰۲۶ راه یابد.

این اظهارات رائد یعقوب، بازتاب گسترده‌ای در رسانه‌های ورزشی منطقه داشته و واکنش‌های مختلفی را به دنبال آورده است. برخی از کارشناسان فوتبال، این صحبت‌ها را نشانه‌ای از احترام یعقوب به فوتبال ایران و ازبکستان می‌دانند و برخی دیگر نیز معتقدند که او قصد دارد با این صحبت‌ها، فشار را از روی تیم ملی قطر بردارد.

به هر حال، این موضوع نشان دهنده سطح بالای فوتبال ایران و ازبکستان در آسیا است و بدون شک، تقابل این دو تیم با قطر در مرحله سوم جام جهانی ۲۰۲۶، از جذاب‌ترین بازی‌های این مرحله خواهد بود.

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه خبر سیاسی ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید