کد خبر: 6615 |
تاریخ انتشار : ۱۱ تیر ۱۴۰۳ - ۱۴:۲۶ |
پ

احتمال بازگشت مامه بابا تیام، مهاجم سابق استقلال و فعلی پندیکت‌اسپور، به فوتبال ایران قوت گرفت.

 خبرهای موثق حاکی از آن است که باشگاه سپاهان که به دنبال جایگزینی برای شهریار مغانلو، مهاجم گلزن خود، می‌گردد، مذاکراتی را با این مهاجم سنگالی آغاز کرده است.

تیام که سابقه درخشش در استقلال را دارد، در حال حاضر در تیم پندیکت‌اسپور ترکیه بازی می‌کند. او در این فصل عملکرد موفقی در این تیم داشته و توانسته ۱۰ گل به ثمر برساند. با این حال، به نظر می‌رسد که تمایل به تجربه جدیدی دارد و از بازگشت به ایران استقبال می‌کند.

مذاکرات بین تیام و سپاهان در حال حاضر در مراحل ابتدایی قرار دارد و هنوز هیچ چیز قطعی نیست. با این حال، گفته می‌شود که پیشنهاد سپاهان مورد توجه تیام قرار گرفته و او منتظر است تا شرایط نهایی را از سوی این باشگاه دریافت کند.

بازگشت تیام به فوتبال ایران می‌تواند خبر خوبی برای هواداران سپاهان و همچنین لیگ برتر باشد. او مهاجمی زهردار و گلزن است که می‌تواند به تقویت خط حمله سپاهان کمک کند.

از سوی دیگر، جدایی تیام از پندیکت‌اسپور می‌تواند برای این تیم ترکیه‌ای ضربه بزرگی باشد. آنها در حال حاضر در تلاش هستند تا قرارداد او را تمدید کنند، اما به نظر می‌رسد که کار سختی در پیش دارند.

باید منتظر ماند و دید که در نهایت چه اتفاقی رخ خواهد داد. آیا تیام به جمع طلایی‌پوشان اصفهانی می‌پیوندد یا به حضور در فوتبال ترکیه ادامه خواهد داد؟

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه خبر سیاسی ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید