کد خبر: 6611 |
تاریخ انتشار : ۱۱ تیر ۱۴۰۳ - ۱۴:۲۲ |
پ

مدافع پرسپولیس در یورو ۲۰۲۴ تجربه‌ای منحصر به فرد داشت که داستان آن شبیه فیلم‌های هندی بود.

گئورگی گولسیانی، مدافع گرجستانی تیم پرسپولیس، در یورو ۲۰۲۴ با اتفاقات هیجان‌انگیز و جالبی روبرو شد که او را به یکی از چهره‌های مورد توجه این رقابت‌ها تبدیل کرد.

ابتدا، گولسیانی در بازی مقابل چک به دلیل اینکه زودتر از زمان مجاز وارد زمین شد، کارت زرد دریافت کرد. این اتفاق که به ندرت در مسابقات فوتبال رخ می‌دهد، سوژه جالبی برای رسانه‌ها شد و به عنوان یکی از اتفاقات عجیب یورو ۲۰۲۴ مورد توجه قرار گرفت.

اما این فقط شروع ماجراهای گولسیانی در یورو بود. او در ادامه مسابقات با عملکردی درخشان و نمایش‌های دفاعی مستحکم، نظر کارشناسان و تماشاگران را به خود جلب کرد. گولسیانی در ثبات خط دفاعی گرجستان نقشی کلیدی ایفا کرد و به عنوان یکی از بهترین مدافعان یورو ۲۰۲۴ شناخته شد.

درخشش گولسیانی در یورو ۲۰۲۴ توجه رسانه‌های ایتالیایی را نیز به خود جلب کرد. روزنامه معتبر گازتو دلو اسپورت در گزارشی به تمجید از این مدافع ۳۳ ساله پرداخت و او را ستود.

بدون شک یورو ۲۰۲۴ برای گولسیانی تورنمنت به یاد ماندنی و پرفراز و نشیبی بود. او در این رقابت‌ها با چالش‌ها و اتفاقات مختلفی روبرو شد، اما در نهایت با عملکردی درخشان توانست نام خود را در بین بهترین‌های یورو ۲۰۲۴ ثبت کند.

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه خبر سیاسی ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید