کد خبر: 6783 |
تاریخ انتشار : ۱۳ تیر ۱۴۰۳ - ۱۹:۰۵ |
پ

پایگاه خبر سیاسی ایران: آذری جهرمی از اعضای ستاد پزشکیان با انتشار متنی از هواداران این نامزد انتخابات خواسته طی تماس‌هایی با شماره‌های مختلف به مردم بگویند که خود جلیلی بنا دارد که به پزشکیان رأی دهد.

اخیراً آذری جهرمی از اعضای ستاد مسعود پزشکیان با انتشار متنی در کانال تلگرامی خود از هواداران پزشکیان خواسته طی تماس‌هایی با شماره‌های مختلف به مردم بگویند که خود جلیلی بنا دارد که به پزشکیان رأی دهد.
آذری جهرمی از هواداران پزشکیان خواسته علت این کار را به مردم این‌گونه توضیح دهند: «به نظر می‌رسد باتوجه‌به تأییداتی که آقای جلیلی در مناظره دیشب نسبت به آقای پزشکیان داشتند، احتمالاً آقای جلیلی در جمعه به آقای پزشکیان رأی خواهند داد.»

پیش‌تر عباس عبدی نیز با توییتی اعلام کرده بود باواسطه مطلع شده است که قالیباف نیز به جلیلی رای نخواهد داد. این توییت در حالی منتشر شده است که قالیباف در همان ساعات اولیه اعلام نتایج دور اول با انتشار بیانیه‌ای از تمام هواداران خود خواست به جلیلی رای بدهند. مهدی محمدی مشاور قالیباف نیز در واکنش به توییت عباس عبدی نوشت آقای عبدی باید فرد واسطه خود را علناً اعلام و ادعای خود را اثبات کند چرا که موضع قالیباف شفاف است.

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه خبر سیاسی ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید

    تعداد نظرات منتشر شده: 1
    1. نویسنده :آدمی

      یک تیم کاملاّحیله گر،حرامخور،خائن،مغلطه باز،منافق،دروغگو که جزبافریب،تحریف،هیاهووهوچیگریهای چاله میدانی فقط برای تصاحب رای مردم و رسیدن به کرسی قدرت مفتخوری حرامخوری از بیت المال هیچ برنامه دیگری ندارند که با۸سال ویرانی بنیان،اعتقادات،معیشت واقتصادخانواده هاومملکت عملکردننگین وشیطانی شان رابه ملت ثابت کرده‌انددیگرچه اقدام دیگری باید انجام دهند که این جماعت گمراه مردمی آنهارابشناسند؟!وحقیقتاّاین طیف از مردم ایران مقصران اصلی هستند که فقط به شعارآزادی ماهواره وبی حجابی رای دادندودینداری واعتقادات،مملکت و ایرانیان رابه این فلاکت انداخته‌اند.آری این جماعت گمراه بی حجاب،بدحجاب،بی حیاوگمراه آخرالزمانی که هیچ شرم وحیایی درمحضرالهی ندارندوحتی بعضاّبا برهنگی هم خودنمایی میکنند،عامل اصلی ضدیت با دین خدا،ایمان وتقوا،حیا وحجاب،غیرت و شرافت، ودر یک جمله سدراه پیشرفت معنوی ومادی ایران اسلامی عزیزمان هستندومدام باغث تحمیل هزینه های کلانند.