کد خبر: 6726 |
تاریخ انتشار : ۱۳ تیر ۱۴۰۳ - ۶:۴۸ |
پ

پایگاه خبر سیاسی ایران: سعید جلیلی، نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری گفت: گر شما مردم از مشکلاتی از جمله گرانی، بیکاری و مسکن رنج می برید، نقش تعیین کننده برای حل این مسائل دارید تا کشور در مسیر پیشرفت قرار گیرد و جهش در عرصه های اقتصادی، صنعتی، علمی، فناوری، فرهنگی ایجاد شود.

سعید جلیلی بعد از پایان  دومین مناظره در فرصت تبلیغاتی مرحله دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری،  در ارزیابی گفت: ابتدا تشکر می کنم از صداوسیما که برنامه های خوبی از جمله مناظره‌ها  برای تنویر افکار عمومی اجرا کرد. این‌ها به انتخاب بهتر مردم کمک می کند.

وی ادامه داد: ما در آستانه یک انتخاب هستیم. اگر شما مردم از مشکلاتی از جمله گرانی، بیکاری و مسکن رنج می برید، نقش تعیین کننده برای حل این مسائل دارید تا کشور در مسیر پیشرفت قرار گیرد و جهش در عرصه های اقتصادی، صنعتی، علمی، فناوری، فرهنگی ایجاد شود.

جلیلی افزود: بارها گفته‌ام در ۱۰ سال گذشته برای این مشکلات بررسی و مطالعه کردیم. جوانان و فرزندان شما بدون چشم داشت و گرفتن یک ریال پول آمدند  و همکاری و آسیب‌شناسی کردند که حاصل جمع بندی آنها را به شما ارائه دادیم. یک جهان فرصت پیش روی ماست و باید یک ایران جهش بشود و همه مردم باید نقش آفرینی کنند.

    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه خبر سیاسی ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید