مهدی طارمی و تاریخ اولین رونمایی در پیراهن اینتر

مهدی طارمی، مهاجم ملی‌پوش ایرانی، پس از توافق با باشگاه اینترمیلان، آماده آغاز فصل جدید در یکی از معتبرترین لیگ‌های فوتبال جهان است. هواداران اینتر و فوتبال ایران منتظر درخشش او در پیراهن نراتزوری هستند.

طبق برنامه‌ریزی انجام شده، طارمی برای اولین بار در تاریخ ۶ مرداد در دیداری دوستانه با تیم لاس پالماس اسپانیا در ترکیب اینتر به میدان خواهد رفت. این بازی در ورزشگاه دینو مانوزی در شهر چزه‌نا برگزار خواهد شد. لاس پالماس سابقه حضور مسعود شجاعی، دیگر ملی‌پوش ایرانی، را در کارنامه خود دارد.

سپس، اینتر در تاریخ ۱۲ مرداد در ورزشگاه آرنا گاریبالدی به مصاف پیزا خواهد رفت. این دومین دیدار دوستانه پیش‌فصل نراتزوری خواهد بود.

در نهایت، در تاریخ ۱۷ مرداد، شاگردان سیمونه اینزاگی در دیداری جذاب به مصاف الاتحاد عربستان می‌روند. این بازی در شهر مونزا برگزار خواهد شد. نکته جالب این بازی حضور فابینیو و انگولو کانته، دو ستاره فرانسوی، در خط میانی الاتحاد است. همچنین، کریم بنزما، مهاجم مشهور رئال مادرید، نیز در خط حمله این تیم عربستانی حضور خواهد داشت. سرمربی الاتحاد در حال حاضر استفانو پیولی است که سابقه هدایت میلان را در کارنامه خود دارد و بارها در دربی میلان مقابل اینتر قرار گرفته است.

بدون شک، بازی‌های دوستانه پیش‌فصل فرصتی عالی برای مهدی طارمی خواهد بود تا با فلسفه بازی اینتر و هم‌تیمی‌های جدیدش آشنا شود و خود را برای شروع قدرتمند در سری آ آماده کند. هواداران ایرانی امیدوارند طارمی در این فصل نیز با درخشش خود، نام ایران را در فوتبال اروپا سربلند کند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا