کد خبر: 7291 |
تاریخ انتشار : ۲۱ تیر ۱۴۰۳ - ۸:۰۰ |
پ

پایگاه خبر سیاسی ایران: در دولت اول احمدی‌نژاد، کسی به وزارت رسید که علت معافیتش از خدمت «عقب ماندگی ذهنی» درج شده بود

عبدالرضا داوری در توییتی نوشت: اینقدر به پزشکیان درباره کابینه‌اش سخت نگیرید؛ در دولت اول احمدی‌نژاد، کسی به وزارت رسید که علت معافیتش از خدمت «عقب ماندگی ذهنی» درج شده بود.

    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه خبر سیاسی ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید

    تعداد نظرات منتشر شده: 6
    1. نویسنده :کرامت سلیمی

      تاریخ نگاشته می شود تا نشان دهد که افسانه بی پایه است اما افسانه خیلی زود جای تاریخ را می گیرد چون دلفریب تر است‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎

      با سلام و عرض ادب و احترام خدمت شما

      ابتدای نامه را مدخل می نامم نه مقدمه و حال انکه مقدمه ای بیش نیست . بدان امید که این نامه در میان مطالب فراوانی که هر روزه به دستتان می رسد مورد توجه خاص شما قرار گیرد.

      بنده کرامت سلیمی هستم که حدود ۳۸ سال در مورد سلاح هسته ای و انرژی هسته ای مطالعه ، تحقیق ، تفکر و رصد موضوعات مرتبط را داشته ام و در سال ۱۳۹۵ مقاله ای نوشتم و با ذکر دلایل و شواهدی اعلام کردم که سلاح هسته ای مطلقا وجود خارجی ندارد و آن چیزی که در هیروشیما و ناکازاکی رخ داد یک فریبکاری نظامی و یک نمایشنامه هالیوودی بوده است و همچنین برق هسته ای نیز مطلقا وجود ندارد و همه نیروگاه های گازی و زمین گرمایی هستند.

      توضیح ماجرا و انچه در واقع در دو شهر هیروشیما و ناکازاکی رخ داده را در مقاله ام نوشته ام.

      به غیر از تعدادی از رسانه های داخلی سایت اسپوتنیک کشور روسیه اولین رسانه بین المللی بود که مقاله بنده را منتشر نمود.

      کشوری که مدعی داشتن هزاران کلاهک هسته ایست به مقاله دروغ بودن سلاح هسته ای اهمیت داد و آن را منتشر نمود و حدود یک سال هم درصفحه اصلی سایت قرار داشت.!!!!!!

      لینک مقاله در سایت اسپوتنیک روسیه:

      https://spnfa.ir/20161029/1947339.html

      مدیر بخش فارسی سایت اسپوتنیک در ایمیلی که فرستادند با بنده هم عقیده بودند که سلاح هسته ای یک خالی بندیست و دولتهای مدعی داشتن این سلاح با هم زد و بند دارند تا با باور دادن این سلاح به ملتها،در دل انها رعب و وحشت ایجاد کنند، انها را بترسانند و به بردگی بگیرند.

      سایت اسلام تایمز کشور لبنان نیز این مقاله را منتشر نمود.

      در سال ۱۳۹۷ اقای احمدیان معاون سازمان انرژی اتمی ایران با بنده تماس گرفتند وگفتند که مقاله بنده در سایت اسپوتنیک را دیده اند و قبول داشتند که دیدگاه بنده در مورد سلاح هسته ای درست است و سلاح هسته ای یک خالی بندیست و مطلقا وجود خارجی ندارد. در ان موقع بنده از اقای احمدیان خواهش کردم که مقاله بنده را در بولتن خبری این سازمان منتشر کنند و ایشان قبول کردند و ان را منتشر کردند.

      در بولتن ۱۷ مهر ۱۳۹۷ این مقاله منتشر شده است.

      لینک مقاله در بولتن خبری سازمان انرژی اتمی ایران:

      https://www.aeoi.org.ir/portal/file/?271451/-__-%D8%B3%D9%87-%D8%B4%D9%86%D8%A8%D9%87-1397.7.17-(1).pdf

      مطمئن باشید که اگر چنین سلاحی وجود خارجی داشت انقدر توانایی داریم که بتوانیم ان را برای کشورمان بسازیم اما واقعیت این است که سلاح هسته ای یک تفنگ خالیست و فقط در داستانهای تخیلی وجود دارد. و در واقع سلاح هسته ای یک شبه علم است. نه علم واقعی.

      با یقین و اطمینان کامل و به ضرس قاطع عرض می کنم که افرادی که عنوان دانشمند هسته ای را یدک می کشند فریبکارانی از جنس دعانویسان و فالگیران هستند که به ادعاهایشان جنبه علمی داده اند و با ترکیب مفاهیم ریاضی، فیزیک و شیمی علم دروغینی به نام علم هسته ای خلق کرده اند و با این دروغ در دنیا به نفع گلوبالیستهای جهان خوارجو ترس و وحشت ایجاد می کنند .

      از ان جهت انیشتین را یک نابغه می دانند که پایه گذار این علم دروغین بود و توانست با باور دادن این علم دروغین و خیالی زمینه سلطه و استیلای امریکا را برای ۸۰ سال در جهان فراهم کند.

      در حال حاضر دنیا در شرایط بسیار بد و تاسف باری قرار دارد و کشورهای غربی می خواهند دنیا را مطابق میلشان برای ده ها سال دیگر برنامه ریزی کنند و تلاش می کنند با تحمیل جنگ و قحطی و بیماری های ساختگی زمینه نابودی تعداد زیادی از انسانها را فراهم کنند.

      در سال ۲۰۰۰ در کنفرانس سیاتل اقتصاد دانان اعلام کردند که دنیا کشش فقط دو میلیارد نفر را دارد و بقیه باید نابود شوند.

      بحران اوکراین شروع و اجرای پروژه نابودی انسانها می باشد.

      ضرب المثلی هست که میگه سنگ بزرگ نشونه نزدنه. این ضرب المثل همه جا درست است جز در امور نظامی و جنگی. در امور جنگی سنگ بزرگ دقیقا نشونه زدنه.

      همانطور که در اوکراین سنگ بزرگ پرتاب شد و جنگ راه افتاد.

      امریکا در حال ارسال مقدار زیادی اسلحه به مناطق جدید مثل تایوان و حتی جنوب ایران در تنگه هرمز می باشد و به زودی بحران تایوان نیز به بحرانهای جهانی اضافه خواهد شد.

      ایجاد جنگ در تایوان بخشی از پازل طراحی شده توسط گلوبالیستها برای نظم نوین جهانی می باشد.

      جنگ به کشورهای بیشتری ازجمله ایران سرایت خواهد کرد و باید منتظر رخ دادن یک جنگ تحمیلی دیگر بر علیه کشورمان و بروز قحطی بزرگ باشیم.

      تصور بنده این است که تنها راهی که مانع از بروز جنگ می شود افشای دروغ بودن سلاح هسته ایست که این افشاگری باید توسط یک سیاستمدار با استعداد و شجاع صورت گیرد و در عین حال رسانه ها با یک سمفونی و هم آوایی در افشای این موضوع به صورت گسترده و مستمر حرکت کنند.

      افشای دروغ بودن سلاح هسته ای پاشنه آشیل کشورهای به ظاهر ابرقدرت است و منجر به بروز بحران در کشورهای انها و فروپاشی سازمانهای نظامی انها از جمله پیمان ناتو خواهد شد.

      سوال بنده از شما این است:

      ایا تمایلی به همکاری برای افشای دروغ بودن سلاح هسته ای دارید؟

      در صورت مثبت بودن جواب ، فکت و سند های لازم را خدمتتان خواهم فرستاد.

      البته بنده در حد و اندازه ای نیستم که بخواهم از شما درخواست جوابی برای این نامه نمایم اما امیدارم لطف و محبتتان انقدر باشد که پاسخی برای بنده بفرستید.

      در پناه خدای بزرگ باشید.

      اگر تمایل دارید به کانال و گروه زیر بپیوندند تا به سمت توقف جنگ اوکراین و جنگهای در پیش رو پیش برویم.

      t.me/lienuclearbomb2

      @Lienuclearbom

    1. نویسنده :کرامت سلیمی

      قبلا مشابه همین تحلیلها را در هنگام اشغال کریمه توسط روسیه برای مانوک خدابخشیان فرستادم و ایشان تحلیلها ی بنده از جمله غیرواقعی بودن سلاح هسته ای را قابل تامل دانستند و براشون جالب بود که سلاح هسته ای غیرواقعیست .و دیدگاه بنده را قبول داشتند.

      ایشان یک سوال از بنده پرسیدند که سرنوشت کریمه چه می شود و روسیه چه رفتاری در پیش خواهد گرفت.

      به ایشان گفتم غیر ممکن است که پوتین از کریمه خارج شود و حتی به فکر اشغال مناطق دیگری نیز می باشد.

      مانوک خدابخشیان دلیل ان را پرسیدند که چرا پوتین هرگز از کریمه خارج نخواهد شد به ایشان گفتم که چون سلاح هسته ای وجود خارجی ندارد و نه امریکا و نه اروپا قادر به رونمایی از چنین سلاحی نیستند و پوتین در عالم واقعیت می داند که موضوع سلاح هسته ای غیرواقعی و خیالیست و در واقع پوتین روی نقطه ضعف امریکا دست گذاشته و اگر پوتین بخواهد موضوع دروغ بودن سلاح هسته ای را مطرح کند منجر به فروپاشی پیمان ناتو و احتمالا تجزیه امریکا خواهد شد.

      مانوک خدابخشیان در یک مصاحبه همین جمله بنده را گفتند که امکان ندارد پوتین از کریمه خارج شود. اما دلیلش را نگفتند.

      پوتین دست پیش را در پیش گرفت و به اوکراین حمله کرد چون می دانست تهدید یا استفاده از سلاح هسته ای برای توقف تهاجم روسیه توسط غربی ها غیر واقعیست و انها نمی توانند کاری انجام دهند.

      در واقع اینکه پوتین و سایر مقامات روسیه مدام تهدید می کنند که دستشان روی دکمه سلاحهای هسته ایست فقط یک معنا دارد و ان تهدید پنهان پوتین نسبت به امریکاست که اگر ارسال عمده اسلحه به اوکراین برای شکست روسیه صورت بگیرد ، روسیه چاره ای جز افشای دروغ بودن سلاح هسته ای ندارد و این منجر به ایجاد بحران در کشورهای امریکا و اروپا و حتی ایجاد بحران در تمامی پایگاه های نظامی امریکا در مناطق مختلف جهان خواهد شد.

      دلیل اینکه امریکا و اروپایی ها نمی توانند سلاح زیادی به اوکراین ارسال کنند و قطره چکانی عمل می کنند همین تهدید پنهانی پوتین نسبت به امریکا در افشای دروغ بودن سلاح هسته ایست.

      پوتین عملا به امریکا می گوید که اگر قرار باشد شکست بخورد امریکا را هم به درون گرداب اوکراین خواهد کشاند.

      در این میان پای چین هم به قضیه جنگ اوکراین کشیده شده زیرا افشای این دروغ به موقعیت چین هم در دنیا و هم در درون کشور خودش لطمه زیادی می زند.

      برای همین چین راه میانه را در پیش گرفته و برای توقف این جنگ پیشنهاد صلح بین روسیه و اوکراین را می دهد تا بتواند روسیه را به شکل به اصطلاح ابرومندانه ای از باتلاق جنگ اوکراین خارج کندتا مثلا وجهه ظاهری روسیه به عنوان یک ابرقدرت حفظ شود و چین هم به عنوان یک قدرت هسته ای در جهان مطرح باشد و بتواند با همین دروغ به هر کشوری از جمله ایران زور بگوید.

      در اوایل جنگ اوکراین سرلشکر محسن رضایی گفتند که جنگ اوکراین حداقل ۱۰ سال طول می کشد.

      این جنگ وارد سومین سال خود شد و می توان گفت که پیش بینی سرلشکر رضایی دور از انتظار نیست.

      ۱۰ سال زمان زیادیست و قطعا تلاش غربی ها این خواهد بود که پای ایران را هم به این جنگ باز کنند و به نظر بنده تنها راهی که خطر جنگ را از ایران دور می کند و حتی باعث توقف جنگ اوکراین می شود افشای دروغ بودن سلاح هسته ای به صورت گسترده و مستمر در رسانه ها می باشد که این افشاگری باید توسط یک سیاستمدار و یا کارشناس سیاسی با استعداد و شجاع صورت گیرد.

    1. نویسنده :کرامت سلیمی

      در اینده ای نزدیک ، شهرهای مهم روسیه از جمله مسکو و استالین گراد توسط موشک و هواپیما مورد حمله قرار خواهد گرفت و روسیه هم نمی تواند هیچ عکس العملی نشان د هد و تلافی کند.
      فقط یک مشکل حل نخواهد شد و ان هم اینکه با بمباران شهرهای روسیه و ناتوانی روسیه در مقابل حمله به شهرهایش، باز هم رسانه ها سلاح هسته ای را باور خواهند داشت و باز هم به انتشار اخبار بیهوده در مورد سلاح هسته ای و موضوع برجام ادامه خواهند داد.و توئیت های لاوروف و اولیانوف را منتشر خواهند کرد

    1. نویسنده :کرامت سلیمی

      ضمن ارزوی پیروزی و سلامتی برای شما ، مطلب زیر را به عنوان اخرین مطلب خدمتتان می فرستم.

      ————————————————————————————————————————————————————–

      حقیقت انقدر با ارزش است که باید ان را در حصاری از دروغها پوشاند.

      وینستون چرچیل.

      ———————————————————————————————————————————————————

      داشتن عقل و فهمیدن واقعا چیزهای دردناکی هستند.

      برای بیشتر مردم دانستن و فهمیدن به معنای زندگی سخت تر و مشکل تر است و ترجیح می دهند در نادانی و بی خبری به سر برند و بی تفاوت باشند.

      اظهار نظرهای متضاد سیاستمداران در باره برجام وسلاح هسته ای نشان از فریبکاری بزرگی در این موضوع می باشد. و نشان می دهد که تمام نشستها و جلسات سیاسی در باره برجام برای مخفی کردن یک حقیقت از ملتها می باشد.

      عجیب است که کارشناسان و تحلیلگران سیاسی نمی توانند از این صحبتها به دروغها و فریبکاریها و تضادها پی ببرند و به حقیقت برسند.

      متاسفانه خیلی از کارشناسان و تحلیلگران سیاسی به جای مخ با مخچه فکر می کنند
      و میدان تفکر محدودی دارند و افکارشان شدیدا” بوی کهنگی می دهد و نمی توانند رخداد ها و وقایع را درست تفسیر کنند و همچون طوطی صحبتهای تکراری می کنند و پیش بینی های انها همیشه غلط از اب در می اید.

      تفسیر سیاسی زمانی درست است که بر اساس دانسته های واقعی و حقیقی بیان شود نه بر اساس افکار کهنه و موروثی و باورهای غلط.

      این کارشناسان و تحلیلگران سیاسی که در مصاحبه ها خیلی طاقچه بالا میگذارند، به گونه ای صحبت می کنند که گویا متخصص سلاحهای هسته ای هستند و خودشان چندین ازمایش هسته ای انجام داده اند و یا از نزدیک این ازمایشات به اصطلاح هسته ای را دیده اند.

      در صورتی که همه انها فقط وفقط با باور موضوع سلاح هسته ای را پذیرفته اند نه با دلیل و منطق و مشاهده.

      و گاه این شائبه ایجاد می شود که بعضی از انها جیره خواران و مزدورانی هستند که وظیفه دارند دروغ سلاح هسته ای را به ملتها القا کنند و در باور انها قرار دهند تا همیشه در ترس به سر برند تا راحت تر به بردگی گرفته شوند.

      و هیچکدام از انها برای اثبات وجود سلاح هسته ای هیچ سند و مدرکی جز استناد به بمبارانهای هیروشیما و ناکازاکی ندارند. و نمی توانند و یا نمی خواهند به این موضوع فکر کنند که چرا این انفجارها فقط در دوشهر گمنام ژاپن رخ داده است که در ان موقع اکثر خانه های این دوشهر از چوب و پلاستیک و مواد پلیمری بوده اند که به راحتی اتش می گیرند و با یک بمباران معمولی هم میشد این دو شهر را از بین برد.

      اگر این کارشناسان عقل و خرد را جانشین تعصبات کورکورانه کنند و به حاکمیت عقل تن دهند میتوان با بحث و گفتگوی منطقی و به دور
      از تعصب و لجبازی، افکار و اندیشه های گوناگون را با هم برخورد داد تا از برخورد پرتوهای این افکار و اندیشه های گوناگون جوهر حقیقت را اشکار کرد.

      ان وقت می توان تفسیرهای درست و منطقی و پیش بینی های درست تر ارائه داد.

      و الا تا این افکار در پستوی مغز تحلیلگران سیاسی باشد همواره همین حرفهای تکراری بی ارزش را خواهند زد و در بر همان پاشنه خواهد چرخید.

    1. نویسنده :کرامت سلیمی

      مدیر محترم سایت خبر سیاسی با سلام و احترام

      خواهش می کنم به سوال زیر پاسخ صادقانه دهید:

      ایا تمایلی به همکاری برای افشای دروغ بودن سلاح هسته ای دارید؟

      در نظر داشته باشید که اگر این دروغ افشا نشود ، کشور ما برای ۴ سال دیگر هم درگیر بازی کثیف و دروغین برجام خواهد بود و به سمت فروپاشی کامل اجتماعی و اقتصادی پیش خواهیم رفت.

      منتظر پاسخ شما از طریق ایمیل هستم.

      در پناه حق باشید.

    1. نویسنده :کرامت سلیمی

      مدیر محترم سایت در اخرین کامنت سوالی پرسیدم.

      جوابی به ان ندادید.

      منتظر پاسخ شما هستم.