کد خبر: 7586 |
تاریخ انتشار : ۲۴ تیر ۱۴۰۳ - ۱۷:۴۷ |
پ

استقلال با این بودجه می‌تواند به آرزوی خود برای قهرمانی در لیگ برتر و آسیا برسد؟ این سوالی است که فقط زمان می‌تواند به آن پاسخ دهد.

هواداران استقلال منتظر رونمایی از ستاره‌های جدید!

در خبری شوکه‌کننده، پس از برگزاری جلسه‌ای میان مدیران استقلال و هلدینگ خلیج فارس، مالک جدید آبی‌ها با پرداخت ۱۰۰ میلیارد تومان به حساب این باشگاه موافقت کرد. این اتفاق، نویدبخش یک نقل و انتقالات پر سروصدا برای استقلال خواهد بود و هواداران این تیم را به شدت هیجان‌زده کرده است.

انتظار می‌رود با تزریق این منابع مالی، استقلال در بازار نقل و انتقالات تابستانی به شدت فعال شود و برای تقویت تیم خود در تمامی خطوط، اقدام به جذب بازیکنان بزرگ کند. وعده‌های رسانه باشگاه مبنی بر انفجار بمب‌های نقل و انتقالاتی، بار دیگر در ذهن هواداران زنده شده و آنها منتظر رونمایی از ستاره‌های جدیدی هستند که می‌توانند پیراهن آبی را بر تن کنند.

با این وجود، هنوز مشخص نیست که استقلال دقیقاً چه برنامه‌ای برای این ۱۰۰ میلیارد تومان دارد و چه بازیکنانی را در لیست خرید خود قرار داده است. اما یک چیز مسلم است: هواداران استقلال روزهای پرالتهابی را در پیش دارند و باید منتظر خبرهای هیجان‌انگیزی از جابجایی بازیکنان در این تیم باشند.

آیا استقلال با این بودجه می‌تواند به آرزوی خود برای قهرمانی در لیگ برتر و آسیا برسد؟ این سوالی است که فقط زمان می‌تواند به آن پاسخ دهد. اما چیزی که قطعی است، این است که استقلال با این ۱۰۰ میلیارد تومان، یکی از مدعیان اصلی قهرمانی در فصل پیش رو خواهد بود.

    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه خبر سیاسی ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید