کد خبر: 7604 |
تاریخ انتشار : ۲۴ تیر ۱۴۰۳ - ۲۳:۰۸ |
پ

احتمال بازگشت علی کریمی به استقلال قوت گرفت. هافبک محبوب و تکنیکی که سابقه حضور در این تیم را دارد، ممکن است در نقل و انتقالات تابستانی به جمع آبی‌پوشان اضافه شود. شرایط جدید، فرصتی برای بازگشت: تمدید قرارداد کریمی با کایزری تا سال ۲۰۲۷ در ابتدا انتقال او را منتفی می‌کرد، اما مشکلات مالی […]

احتمال بازگشت علی کریمی به استقلال قوت گرفت. هافبک محبوب و تکنیکی که سابقه حضور در این تیم را دارد، ممکن است در نقل و انتقالات تابستانی به جمع آبی‌پوشان اضافه شود.

شرایط جدید، فرصتی برای بازگشت: تمدید قرارداد کریمی با کایزری تا سال ۲۰۲۷ در ابتدا انتقال او را منتفی می‌کرد، اما مشکلات مالی باشگاه ترکیه‌ای و پیشنهادات جدید، شرایط را تغییر داده است.

میل دوطرفه برای بازگشت: کریمی که سابقه دو فصل حضور موفق در استقلال را دارد، تمایل خود را برای بازگشت به این تیم پنهان نکرده است. از طرفی، استقلال نیز به دنبال تقویت خط هافبک خود است و کریمی می‌تواند گزینه‌ای ایده‌آل برای این تیم باشد.

انتظار برای نامه رسمی: با وجود تمایل طرفین، هنوز هیچ اقدامی از سوی باشگاه استقلال برای جذب کریمی صورت نگرفته است. ارسال نامه رسمی از سوی آبی‌ها می‌تواند گامی مهم در جهت نهایی شدن این انتقال باشد.

بازگشت کریمی نویدبخش چه چیزی خواهد بود؟ در صورت نهایی شدن این انتقال، هواداران استقلال می‌توانند منتظر حضور هافبکی تکنیکی، باتجربه و محبوب در تیم خود باشند. بازگشت کریمی می‌تواند به تقویت خط هافبک استقلال و افزایش شانس این تیم برای قهرمانی در لیگ و جام حذفی کمک کند.

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه خبر سیاسی ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید