کد خبر: 8077 |
تاریخ انتشار : ۰۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۱:۰۶ |
پ

هواداران پرسپولیس آماده انفجار باشید! زمزمه‌های پیوستن یحیی عطیه‌الله، ستاره مراکشی، به اردوی سرخپوشان قوی‌تر از همیشه به گوش می‌رسد.

زوم‌نیوز، معتبرترین رسانه مراکش، در گزارشی اختصاصی فاش کرده که یحیی گاریدو، سرمربی پرسپولیس، شخصا مذاکرات با این هافبک خلاق را برعهده گرفته است.

عطیه‌الله که سابقه بازی در تیم‌های مطرحی چون الوداد کازابلانکا و Wydad AC را در کارنامه دارد، در آستانه تبدیل شدن به یکی از بزرگترین خریدهای تاریخ لیگ برتر ایران است.

اما داستان این انتقال پیچیدگی‌های خاص خود را دارد. در حالی که پیش از این خبر از توافق نهایی بین پرسپولیس و عطیه‌الله داده شده بود، این انتقال به طور ناگهانی لغو شد.

اما گاریدو که به نظر می‌رسد مصمم به جذب این ستاره مراکشی است، ورق را برگردانده و مذاکرات را از سر گرفته است.

هنوز جزئیات دقیق این انتقال مشخص نیست، اما زمزمه‌ها حاکی از آن است که گاریدو حاضر شده تمام توان خود را برای به سرانجام رساندن این معامله به کار بگیرد.

با توجه به سابقه و کیفیت عطیه‌الله، بدون شک پیوستن او به پرسپولیس می‌تواند یک بمب خبری در نقل و انتقالات ایران باشد و هواداران این تیم را به شدت خوشحال کند.

حالا باید منتظر ماند و دید که آیا گاریدو در این نبرد نفس‌گیر پیروز خواهد شد و یحیی عطیه‌الله را به جمع شاگردان خود اضافه خواهد کرد یا خیر؟

    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه خبر سیاسی ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید