کد خبر: 8054 |
تاریخ انتشار : ۰۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۷:۰۸ |
پ

در راستای تقویت خط حمله پرسپولیس، خبرهای موثقی از مذاکرات این باشگاه با یک ستاره ملی به گوش می‌رسد. گفته می‌شود که این بازیکن رزومه‌ای درخشان در سطح ملی دارد که حتی از افتخارات باشگاهی‌اش نیز پربارتر است. خوزه فایاردو، مهاجم ۳۰ ساله تیم ملی پاناما، گزینه اصلی پرسپولیس برای تقویت خط حمله این تیم […]

در راستای تقویت خط حمله پرسپولیس، خبرهای موثقی از مذاکرات این باشگاه با یک ستاره ملی به گوش می‌رسد. گفته می‌شود که این بازیکن رزومه‌ای درخشان در سطح ملی دارد که حتی از افتخارات باشگاهی‌اش نیز پربارتر است.

خوزه فایاردو، مهاجم ۳۰ ساله تیم ملی پاناما، گزینه اصلی پرسپولیس برای تقویت خط حمله این تیم است. این بازیکن که سابقه گلزنی در رقابت‌های کوپا آمریکا را نیز در کارنامه خود دارد، در حال حاضر با تیم کاتولیکا از لیگ اکوادور تا نیم‌فصل قرارداد دارد.

بر اساس گزارش‌ها، مبلغ رضایت‌نامه این بازیکن بیش از یک میلیون دلار برآورد می‌شود. با این حال، به نظر می‌رسد که پرسپولیس مصمم به جذب این مهاجم گلزن است و در همین راستا، نامه‌ای رسمی به باشگاه اکوادوری ارسال شده تا مذاکرات برای انتقال فایاردو به ایران به طور جدی دنبال شود.

انتظار می‌رود که در روزهای آینده تکلیف نهایی این انتقال مشخص شود و هواداران پرسپولیس شاهد حضور این ستاره ملی در خط حمله تیم محبوب خود باشند.

.

    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه خبر سیاسی ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید