کد خبر: 8062 |
تاریخ انتشار : ۰۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۰:۲۸ |
پ

پایگاه خبر سیاسی ایران؛ آقای رئیس‌جمهور محترم شما دعوت به وحدت می‌کنید و آن را لازمه تحقق همه پیشرفت‌ها و خوشبختی‌ها برای ملت ایران می‌دانید ولی نمی‌شود با سمبل اختلاف و نفاق در کشور یعنی محمدجواد ظریف این مملکت را به وحدت رساند.»

پایگاه خبر سیاسی ایران،روز گذشته، مسعود پزشکیان، به عنوان نماینده در صحن علنی مجلس حضور پیدا کرد که هم مورد استقبال همکاران سابقش قرار گرفت و هم مورد خشم مخالفانش؛ تا جایی که مهدی کوچک‌زاده، نماینده تهران در مجلس، اولین چراغ انتقاد را در صحن علنی روشن کرد و خطاب به پزشکیان گفت: «من می‌خواستم در میان این تعداد نماینده ای که اکثرا به رئیس‌جمهور تبریک می‌گویند مشخص شود که نظرات دیگری هم وجود دارد برای همین خطاب به آقای پزشکیان می‌گویم؛ آقای رئیس‌جمهور محترم شما دعوت به وحدت می‌کنید و آن را لازمه تحقق همه پیشرفت‌ها و خوشبختی‌ها برای ملت ایران می‌دانید ولی نمی‌شود با سمبل اختلاف و نفاق در کشور یعنی محمدجواد ظریف این مملکت را به وحدت رساند.»

وی افزود: «بعد هم محمد جواد ظریف بردارد در کارگروهایش آدم‌هایی را که اصل روحانیت و جمهوری اسلامی را نفی می‌کنند قرار دهد تا برای شمایی که می‌خواهید وحدت را در کشور برقرار کنید وزیر به مجلس معرفی کند. من امیدوارم که این اتفاق نیفتد ولی این مسیر که شما می‌روید آنجایی که باید باشد نیست.»

پیش از این حمید رسایی هم در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: «شاخص‌ امام صادق(ع) برخلاف شورای راهبری دولتی است که رییسش نهج‌البلاغه میخواند و هیئت میرود: شخصی از امام پرسید: بین دوحاکم در تردیدم، چه کنم؟ امام فرمود: عادل، صادق، فقیه‌ و باتقواترین‌ را انتخاب‌ کن. شخص گفت: اگر به تشخیص نرسیدم؟ امام فرمود: ببین افراد متدین به کدام مایلند. شخص گفت: اگر نفهمیدم؟ امام فرمود: بنگر مخالفان آیین ما کدام را بیشتر می‌پسندند، او را کنار بگذار و ببین کدام بیشتر آنها را خشمگین می‌کند، او را برگزین.

اصول کافی جلد۱ص۶۸ براساس این روایت و بیانات دیگر در صورت تساوی همه شرایط، پیروی از مذهب جعفری شیعه، امتیاز اعطای مناسب است.»

تندروها مشغول کارند /گوش مخالفان پزشکیان و ظریف، تذکرهای صریح رهبری را می‌شنود؟

تندروها مشغول کارند /گوش مخالفان پزشکیان و ظریف، تذکرهای صریح رهبری را می‌شنود؟

    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه خبر سیاسی ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید

    تعداد نظرات منتشر شده: 1
    1. نویسنده :عقل سلیم دینی

      همیشه مخلصان طبق فرمانالهی صبوی پیشه میکنندتااتمام حجت شود،ازحدکه خارج شدطبق خواست خداوندباآن مفابله مینمایندتامسیربه صراط مستقیمش برگرددوخداونداینگونه نفوذفرمانش رابه کرسی مینشاند.این قانون خداوندحکیم وصابراست وتغییرناپذیراست.ازطرفی اینهم منش وروال کافران ومنافقان است چراکه جهالت،حماقت واجاجت درکفرورزی عاقبتش چنین است واینگونه است که پروردگارعالمیان وآدمیان درسراسرقرآن کریم به تأکیدمیفرماید:ولیکن ای پیامبراکثرمردمان “ایمان”نمی‌آورندوفقط تقواپیشگان رستگارانند،حال اینکه تاآدمی خداترس نباشد،امیدوتوکل به خداوندیکتانداشته باشدودرتمامی کارهایش که جزبایادوذکرخالصانه الهی سیرنمیشود همواره “حیا”نداشته باشد،محال است بتواندعلم وتقوابیاموزد،چراکه این اراده،خواست ،مشیّت وحکمت خداوندعزّوجلّ میباشد.حال توخودبه‌حیا بنگروتأمل کن احوالات این جماعت گمراه،فاسق وفاسدآخرالزمانی راکه آشکارابه نافرمانی ازخداوندمثل بدوبی‌حجابی،برهنگی وبی حیایی افتخار،عقل کل،میانه‌رو ومایه شرافت خودمیدانند!!!ودیگران را نادان،بیسواد،۱۴۰۰سال پیشی! و…خطاب میکنند.عجب دوره خفقان وشرم آوروخطرناکیست این آخرالزمان.