کد خبر: 8145 |
تاریخ انتشار : ۰۲ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۷:۴۳ |
پ

پایگاه خبر سیاسی ایران؛ او خودش را یک بسیجی می‌داند نه عضو هیچ جریانی. پیام‌هایی که او برای سیدحسن نصرالله و حماس ارسال کرده و پاسخی که به کشورهای مختلف داده، همه مثبت بوده‌اند.

غلامعلی حدادعادل در نشست شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی با بیان این‌که «در این انتخابات مشارکت، رقابت، امنیت و سلامت محقق شد»، از برگزارکنندگان انتخابات تشکر کرد و شهادت تعدادی از نیروهای انتظامی در حفاظت از صندوق رای را تسلیت گفت.

وی در ادامه با تشریح مولفه‌های مثبت شخصیتی رئیس‌جمهور منتخب، گفت: آقای دکتر پزشکیان در فاصله‌ پانزده تیر تا امروز یک چهره‌ مردمی صمیمی به‌دوراز تکبر از خود نشان داد؛ چه از حیث حضور در هیئت‌های عزاداری که دوبار در مراسم عزاداری بیت رهبری شرکت کرد و نیز در حسینیه‌ها و تکیه‌ها و در دسته‌های سینه‌زنی همچون آحاد مردم حاضر شد. اخیرا هم که نمایندگان مجلس با رهبری دیدار داشتند آقای پزشکیان به مثابه یک نماینده به مجلس رفتند و روی صندلی خودشان نشستند و بعد هم همراه با نمایندگان به دیدار رهبری رفتند. این‌ها جهات امیدوارکننده است. نکته مهم این است که در سوابق آقای پزشکیان هیچ نقطه‌ منفی وجود ندارد، چه از نظر خانوادگی، چه از نظر اخلاقی، چه از نظر انقلابی، چه از نظر مالی. او خودش را یک بسیجی می‌داند نه عضو هیچ جریانی. پیام‌هایی که او برای سیدحسن نصرالله و حماس ارسال کرده و پاسخی که به کشورهای مختلف داده، همه مثبت بوده‌اند.

    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه خبر سیاسی ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید