کد خبر: 8157 |
تاریخ انتشار : ۰۲ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۹:۵۷ |
پ

پایگاه خبر سیاسی ایران؛ مجتبی بخشی پور ضمن حمایت از تفکیک وزارت راه و شهرسازی این امر را موجب افزایش کارایی دولت دانست.

پایگاه خبر سیاسی ایران؛ مجتبی بخشی پور عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی با تأکید بر ضرورت تفکیک وزارت راه و شهرسازی، گفت: به باور من ، تفکیک وزارت راه و شهرسازی، وضعیت راه و مسکن را در کشور بهبود بخشیده و انتظارات مردم را بهتر برآورده می سازد.
وی بیان داشت: تعدد وظایف در یک نهاد بعضاً سبب کم توجهی به بعضی وظایف می شود، در صورتی که از نظر ما باید به همه وظایف وزارتخانه ها توجه کافی شود تا یک توسعه همه جانبه را در کشور شاهد باشیم.
بخشی پور اضافه کرد: گستردگی وظایف و پراکندگی مأموریت های دو بخش راه و شهرسازی به گونه ای است که نمی توان انتظار داشت مطالبات مردم در خصوص مسکن و تأمین سرپناه محقق گردد و از طرفی جلب رضایت عمومی در حوزه حمل ونقل زمینی، دریایی، ریلی و هوایی را سخت می کند.
عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: چگونه می توان توقع داشت که وزیر وزارتخانه ای با ۲۰ معاونت و سازمان و با شرح وظایف متفاوت ، بتواند هماهنگی های لازم را ایجاد و بر عملکردشان نظارت کرده و موجب تحرک و پویایی در آنها شود.
وی ابراز داشت: اقدام مجلس در تفکیک این وزارتخانه می تواند از اقدامات مؤثر و مهم مجلس دوازدهم باشد که می تواند پویایی و شتاب قابل توجهی را در بخش راه و شهرسازی ایجاد نماید و تمرکز و انسجام بی بدیلی را در انجام وظایف وزارت خانه های تفکیک شده به همراه داشته باشد.
بخشی پور در پایان گفت: به نظر من تفکیک وزارت راه و شهرسازی همزمان با آغاز بکار دولت چهاردهم یک اقدام مثبت است و سبب افزایش کارایی دولت در زمینه راه و شهرسازی خواهد شد./
پایان پیام
منبع خبر: خانه ملت

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه خبر سیاسی ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید