کد خبر: 8223 |
تاریخ انتشار : ۰۳ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۱۰ |
پ

یحیی عطیه‌الله پست باشگاه پرسپولیس را لایک کرد.

انتقال یحیی عطیه‌الله، ستاره مراکشی، به پرسپولیس همچنان در هاله‌ای از ابهام قرار دارد. با وجود اینکه این بازیکن هنوز به طور رسمی با سرخ‌پوشان قرارداد امضا نکرده است، اما لایک کردن پست باشگاه پرسپولیس در خصوص ایوب العملود، مدافع جدید این تیم، شایعات پیوستنش به پرسپولیس را داغ‌تر کرده است.

عطیه‌الله که سابقه بازی در لیگ‌های مراکش، قطر و بلژیک را در کارنامه دارد، در فصل گذشته برای تیم Wydad Casablanca در لیگ برتر مراکش به میدان رفت و عملکرد قابل قبولی از خود به نمایش گذاشت. او در ۲۸ بازی برای این تیم، ۵ گل و ۴ پاس گل به ثمر رساند.

عملکرد خوب عطیه‌الله در لیگ مراکش، توجه یحیی گل‌محمدی، سرمربی پرسپولیس، را به او جلب کرده است. گفته می‌شود که گل‌محمدی خواهان جذب این بازیکن برای تقویت خط حمله تیمش است.

با این حال، باشگاه پرسپولیس تاکنون به طور رسمی مذاکره با عطیه‌الله را تأیید نکرده است. برخی منابع خبری مدعی هستند که این باشگاه در حال مذاکره با Wydad Casablanca برای جذب عطیه‌الله است، اما هنوز توافقی بین دو طرف حاصل نشده است.

لایک کردن پست باشگاه پرسپولیس توسط عطیه‌الله، اما نشان از علاقه این بازیکن به پیوستن به سرخ‌پوشان دارد. هواداران پرسپولیس نیز از این اقدام عطیه‌الله استقبال کرده‌اند و امیدوارند که این بازیکن در نهایت راهی تیم محبوبشان شود.

باید منتظر ماند و دید که در نهایت چه سرنوشتی در انتظار یحیی عطیه‌الله خواهد بود. آیا او به جمع سرخ‌پوشان پایتخت خواهد پیوست یا اینکه راهی تیمی دیگر خواهد شد؟

در همین حال، ایوب العملود، مدافع جدید پرسپولیس، روز گذشته با حضور در باشگاه پرسپولیس قرارداد رسمی خود را امضا کرد. او در یک ویدیو به هواداران پرسپولیس پیام داد و ابراز امیدواری کرد که بتواند در این تیم عملکرد موفقی داشته باشد.

عملکرد العملود در پرسپولیس، می‌تواند به نوعی محک برای یحیی عطیه‌الله باشد. اگر العملود بتواند در خط دفاعی پرسپولیس عملکرد مثبتی داشته باشد، شانس عطیه‌الله برای پیوستن به این تیم افزایش خواهد یافت.

هواداران پرسپولیس منتظر هستند تا در روزهای آینده اخبار جدیدی در خصوص یحیی عطیه‌الله بشنوند. آنها امیدوارند که این بازیکن مراکشی به جمع سرخ‌پوشان پایتخت بپیوندد و به تقویت تیمشان کمک کند.

    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه خبر سیاسی ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید