کد خبر: 8232 |
تاریخ انتشار : ۰۳ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۶:۰۴ |
پ

باشگاه پرسپولیس در آستانه نهایی کردن قرارداد دو بازیکن خارجی دیگر خود قرار دارد. این باشگاه در نظر دارد تا در ۴۸ ساعت آینده یک دفاع چپ و یک دروازه‌بان خارجی به خدمت بگیرد و با تمدید قرارداد گولسیانی تقریبا به فعالیت‌های نقل و انتقالاتی خود پایان دهد

یحیی عطیه‌الله، مدافع چپ مراکشی، گزینه اول پرسپولیس برای این پست است. گاریدو، سرمربی پرسپولیس، شخصا برای این انتقال با عطیه‌الله، شاگرد سابق خود، وارد مذاکره شده است. عطیه‌الله سابقه بازی در لیگ‌های مراکش، قطر و بلژیک را دارد و در فصل گذشته برای تیم Wydad Casablanca در لیگ برتر مراکش به میدان رفته بود.

برای پست دروازه‌بانی نیز، گاریدو از اورونوف، بازیکن  باتجربه پرسپولیس، خواسته تا همبازی خود در تیم ملی ازبکستان را به این تیم معرفی کند. اوتکر یوسوپوف، دروازه‌بان ۳۳ ساله ازبکستانی، در حال حاضر بدون تیم است و سابقه بازی در لیگ‌های ازبکستان، روسیه، عربستان و ترکیه را دارد. با این حال، به نظر می‌رسد که ایپاسی، دروازه‌بان کامرونی، شانس بیشتری برای پیوستن به پرسپولیس داشته باشد. گاریدو او را از نظر فنی تایید کرده و باشگاه پرسپولیس در حال مذاکره با ایپاسی است. ایپاسی فصل گذشته ۲۹ بازی برای تیم ابها در لیگ عربستان انجام داد، اما در این فصل تنها یک بازی برای این تیم به میدان رفته است.

در همین حال، گولسیانی، مدافع گرجستانی پرسپولیس، قرارداد خود را با این باشگاه تمدید کرد. گولسیانی در فصل گذشته یکی از بهترین بازیکنان پرسپولیس بود و نقش مهمی در قهرمانی این تیم در لیگ برتر داشت. با تمدید قرارداد گولسیانی، خط دفاعی پرسپولیس برای فصل آینده نیز تقویت خواهد شد.

با جذب دو بازیکن خارجی دیگر، پرسپولیس فعالیت‌های نقل و انتقالاتی خود را تا حد زیادی به پایان خواهد رساند. گاریدو در این فصل از عملکرد بازیکنان خارجی خود راضی نبوده و به دنبال تقویت تیمش با نفرات جدید بود. به نظر می‌رسد که با جذب عطیه‌الله و ایپاسی، پرسپولیس در فصل آینده از قدرت بیشتری در خط دفاعی و دروازه برخوردار خواهد بود.

هواداران پرسپولیس منتظر هستند تا عملکرد این دو بازیکن خارجی را در ترکیب تیمشان ببینند. آنها امیدوارند که عطیه‌الله و ایپاسی بتوانند به اندازه سایر بازیکنان خارجی پرسپولیس در این تیم موفق عمل کنند.

    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه خبر سیاسی ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید