کد خبر: 8588 |
تاریخ انتشار : ۰۷ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۳:۲۴ |
پ

هواداران پرسپولیس با شنیدن این خبر به شدت هیجان‌زده شده‌ و منتظر هستند تا ببینند که این بمب نقل و انتقالاتی چه کسی خواهد بود.

در حالی که بازار نقل و انتقالات فوتبال ایران به شدت داغ شده است، شایعات  حاکی از آن است که باشگاه پرسپولیس تهران در آستانه انفجار یک بمب نقل و انتقالاتی دیگر قرار دارد. برخی منابع غیر رسمی احتمال می دهند که سرخپوشان پایتخت در مذاکرات جدی با یک ستاره مطرح فوتبال اروپا قرار دارند و به زودی شاهد پیوستن این بازیکن به جمع سرخپوشان خواهیم بود.

این منابع مطلع بدون افشای نام این بازیکن، به برخی ویژگی‌های او اشاره کرده اند: “بازیکنی که پرسپولیس به دنبال جذب اوست، یک هافبک هجومی بسیار تکنیکی و با تجربه است و سابقه بازی در لیگ‌های معتبر اروپایی را دارد. او می‌تواند به عنوان یک مهره کلیدی در خط میانی پرسپولیس عمل کند و به این تیم در کسب موفقیت‌های بیشتر کمک کند.”

با توجه به اینکه باشگاه پرسپولیس در فصل گذشته با مشکلات مالی زیادی دست و پنجه نرم می‌کرد، جذب این بازیکن خارجی نشان از برنامه‌ریزی جدی باشگاه برای تقویت تیم در فصل آینده دارد. قطعا هواداران پرسپولیس با شنیدن این خبر به شدت هیجان‌زده شده‌ و منتظر هستند تا ببینند که این بمب نقل و انتقالاتی چه کسی خواهد بود.

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه خبر سیاسی ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید