کد خبر: 8556 |
تاریخ انتشار : ۰۷ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۹:۰۸ |
پ

احمد گوهری، دروازه‌بان جوان و پرانرژی پرسپولیس، در آستانه جدایی از جمع سرخپوشان قرار گرفته است. با وجود یک فصل قرارداد باقی‌مانده، گوهری به دلیل عدم اعتماد باشگاه و رقابت بر سر جایگاه دروازه‌بانی، تصمیم به ترک پرسپولیس گرفته است. این در حالی است که باشگاه پرسپولیس هنوز نتوانسته جایگزین مناسبی برای بیرانوند پیدا کند و به گوهری به عنوان یکی از گزینه‌های اصلی خود نگاه می‌کند.

قصه جدایی احمد گوهری از پرسپولیس، این روزها داغ‌ترین بحث در محافل فوتبالی است. گلری که روزی امیدوار بود جای پای بیرانوند را پر کند، حالا با دلخوری از باشگاه محبوبش فاصله گرفته است. گوهری که خود را لایق دستکش شماره یک می‌داند، از بی‌اعتمادی باشگاه به شدت ناراحت است و ترجیح می‌دهد به دنبال چالش‌های جدیدی باشد.

از سوی دیگر، باشگاه پرسپولیس نیز در شرایط دشواری قرار دارد. با جدایی بیرانوند، پیدا کردن یک دروازه‌بان مطمئن اولویت اصلی سرخپوشان شده است. اما از آنجایی که هنوز موفق به جذب دروازه‌بان خارجی نشده‌اند، نمی‌خواهند به راحتی از گوهری دل بکنند.

گوهری که پیشنهاداتی از چند تیم لیگ برتری، از جمله آلومینیوم اراک، دریافت کرده، صراحتاً اعلام کرده که اگر قرار است دروازه‌بان خارجی به پرسپولیس بیاید، رضایتنامه‌اش صادر شود تا بتواند به تیم جدیدش بپیوندد. این جدال لفظی بین گوهری و باشگاه پرسپولیس، آینده یکی از استعدادهای فوتبال ایران را در هاله‌ای از ابهام قرار داده است. آیا گوهری موفق خواهد شد از پرسپولیس جدا شود و به دنبال خوشبختی در تیم دیگری باشد، یا اینکه مجبور است یک فصل دیگر در جمع سرخپوشان بماند؟ پاسخ این سوالات در روزهای آینده مشخص خواهد شد.

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه خبر سیاسی ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید